Hår

Ennahoj

Forelsket i forumet
Er ser fler som føler de mister håret:-P har skjønt at der er normalt at man mister mer hår, da man ikke mister like mye under graviditet! Men fortsetter det sånn her kan jeg umulig ha noe igjen :-P

Uff, jeg mister også noe sinnsykt med hår!! Men har kjøpt meg B-kompleks, håper det hjelper!

Ikke begynt røytingen ennå, men blir det som sist så blir det ille. Da røytet jeg på meg viker, og alt har ennå ikke helt kommet tilbake. (Straks 2 år siden) Denne gangen røytet jeg jevnt og trutt igjennom hele graviditeten, så håper jeg slipper litt mer unna. ☺️

Har ikke begynt å røyte, nå 9 uker etter fødsel. Håper det holder seg slik :)

Er ser fler som føler de mister håret:-P har skjønt at der er normalt at man mister mer hår, da man ikke mister like mye under graviditet! Men fortsetter det sånn her kan jeg umulig ha noe igjen :-P

Nå har jeg også begynt. Har ikke merka noe før, men plutselig nå når baby er 10 uker er det helt vanvittig! Enig med deg, fortsetter det sånn vil det snart ikke være mer igjen:-P

Har mistet masse tre mnd etter fødsel med alle tre, startet rundt tremånedersdagen denne gangen og =\

Jeg røyta masse fra ca 2 til 5 uker etter fødsel. Kunne ikke ta i håret mitt uten å sitte igjen med en hel haug i hendene.. Var skeptisk på om jeg kom til å ha noe hår igjen :p men heldigvis hjulpet nå. Helt forferdelig :p

Jeg røyta masse fra ca 2 til 5 uker etter fødsel. Kunne ikke ta i håret mitt uten å sitte igjen med en hel haug i hendene.. Var skeptisk på om jeg kom til å ha noe hår igjen :p men heldigvis hjulpet nå. Helt forferdelig :p
Godt det har hjulpet!!! Da er der håp :p

Søren! Slapp ikke unna denne gangen heller, er nå så ille at jeg må støvsuge sengetøyet før jeg kaster det i vaskemaskina. #blæh

Begynner å roe seg litt nå :) Har begynt å vokse ut igjen også!

Var dessverre sånn med storebror også, får bare se litt merkelig ut en god stund. Jeg har heldigvis mye hår. Er jo SÅ verdt det da. ❤️ Og en god unnskyldning for å kjøpe litt hårstæsj. ☺️

Jeg har ikke begynt enda.. Gruer meg litt til det, har ikke så tykt hår.. :/

Back
Topp