Hår!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Ja, vi har hår over alt!
Hår i dusjen, på klærne, på ungene, INNI bleia!
Og det er mitt.
Jeg røyter.
Noe så ekstremt!
ÆSJ alts...
Husker det jo fra sist, men at det var så ekstremt???
Jaja, godt det er litt å ta av...

Jeg begynte med hårolje fra loreal og da ble d bedre :)

Bruker olje som standart ellers, og god shampoo!
Hjelper ikke, det er vel hormoner som gjør det uansett?
Begynte på b-vitaminer da, tilfelle det hjalp liksom :p

Her og!!Det er helt forferdelig!Så kjassent å finne de hårene overalt.Og jeg har ikke sååå mye å ta av heller:-S

Godt det ikke er bare meg laughing7 I tillegg så drar snuppa av meg en del hår ogsså hehe, jeg fant også mitt hår i bæsjen hennes :eek:

Hehe, huff.. er slik her og. Håpar det blir bedre snart :) vist ikkje er eg vel skalla til sommeren :P

Kjenner dessverre veldig godt til det her i huset også. Hår over alt! (og ja, i bæsjen her også) :sick009 Jeg vil spy!
Hjelper ikke veldig at pappa'n har langt hår og langt skjegg heller.. :eek: Han røyter nesten like ille som meg.. Urgh! :angry2

Kjenner dessverre veldig godt til det her i huset også. Hår over alt! (og ja, i bæsjen her også) :sick009 Jeg vil spy!
Hjelper ikke veldig at pappa'n har langt hår og langt skjegg heller.. :eek: Han røyter nesten like ille som meg.. Urgh! :angry2
Hehe, er det smittsomt? :p
Nei, husker ikke hvor lenge det varte sist jeg...

Hehe, er det smittsomt? :p
Nei, husker ikke hvor lenge det varte sist jeg...

I såfall er det han som har smittet meg, for hos meg begynte det plutselig rett før jul ;):p

YES, kan ikke annet enn og signere :schocked028Seriøst hår overalt, og det ennå selvom jeg har håret i strikk dagen lang :dontknow Når jeg grer meg morgen og kveld er det som om jeg har en parykk på børsten etterpå :confused5 :confused1 :confused4

Det har tatt seg opp her også i det siste... :/

Jeg også mister hår. Børsten min blir jo full med en gang, og i dusjen ligger det alltid hår etter meg når jeg er ferdig. Håper det slutter snart! Trodde det var fordi jeg mangler jern og folsyre jeg, men da er det et kjent fenomen tydeligvis :-)

Jeg også mister hår. Børsten min blir jo full med en gang, og i dusjen ligger det alltid hår etter meg når jeg er ferdig. Håper det slutter snart! Trodde det var fordi jeg mangler jern og folsyre jeg, men da er det et kjent fenomen tydeligvis :-)
Ja jeg har forstått at det er ganske vanlig, dessverre !

Ja, men skjønner ikke hvorfor vi skal miste SÅ mye hår?! Har jo mista hår i mange mnder nå, snart ikke noe igjen jooh :anyone

Back
Topp