Hår

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
hvordan er håret til deres babyer??

her har hun slitt av mye på sidene men på toppen av hode har hun nesten 10 cm med krøller, hehe ser litt komisk ut 
Men hun har da hår på hele hodet bare litt tynt på sidene så toppen er så veldig merkbar!! 

Hu har relativt kort og tynt hår, litt lenger nederst i nakken.... men i bakhodet er det blitt bart gitt....... men kjem vel at :) 

Snuppa vår har hatt de tøffeste sveisene!! Hun hadde masse hår når hun ble født, og hun lå det ikke av seg før det hadde gått mange uker. Hun lå det av seg på toppen av hodet først, så hun så ut som en gammel mann med skikkelig måne! Så av en eller annen merkelig grunn gikk håret på siden og bak, men det ble igjen en stripe med hår rundt hodet så hun så ut som en munkDet eneste håret som er igjen av det hun hadde når hun ble født er nå nederst i nakken. Så nå har hun en skikkelig lang råttehale :p Hun har fått igjen masse hår, men det er mye lysere enn det hun hadde når hun ble født.  

Minnelli skrev:
Snuppa vår har hatt de tøffeste sveisene!! Hun hadde masse hår når hun ble født, og hun lå det ikke av seg før det hadde gått mange uker. Hun lå det av seg på toppen av hodet først, så hun så ut som en gammel mann med skikkelig måne! Så av en eller annen merkelig grunn gikk håret på siden og bak, men det ble igjen en stripe med hår rundt hodet så hun så ut som en munkDet eneste håret som er igjen av det hun hadde når hun ble født er nå nederst i nakken. Så nå har hun en skikkelig lang råttehale :p Hun har fått igjen masse hår, men det er mye lysere enn det hun hadde når hun ble født.  

Haha, Amina er også født med masse hår, men syns det er kjempe komisk med mohawk jeg, ser jo ut som om vi har klipt det sånn 

Lillegutt ble født med masse hår, han har langt på toppen og sidene, men bak har ikke vokst så mye syns jeg.. Alle som ser han sier" å så mye hår han har" og det er glatt og silkemykt :)

kort hår, men sånn passe.. begynner å bli litt tynner men det e omskiftning ser eg hehe.. var mørk men e blitt lysere nå..

Her var det ikke så mye hår ved fødsel, men det som var var helt mørkt. Nå har det meste blitt borte, men ligger et tynt tynt lag over hele hodet bortsett fra en flekk i bakhodet som er helt bar.

Storebror var også sånn, men hadde litt mer hår ved fødsel. Tok litt tid før det begynte å vokse ordentlig på ham, men har kommet ordentlig i gang siste halvannet året.

Min tjej har lite och tunt håt förutom en fläck bak på huvet som är bar.. Låter som det är ganske vanligt :)

Snuppa var født med litt hår:) heldigvis har hun det enda, ikke så masse, men beholdt mesteparten:) har en søt liten "antenne " på toppen som stikker opp:))

Ett tynt lag over hele hodet med unntak av en bar flekk i bakhodet. Å litt lengre i nakken;-)

Han hadde masse svart hår når han ble født, men noen mnd senere hadde han gnudd av seg alt nesten. Men nå har han fått nytt hår over hele hodet og kjenner det er grovere med både mørke og lyse innslag. Blir spennende å se hvordan det blir om et års tid :-)

Var en del hår når hun ble født, nå er det "langt" nederst i nakken, kort på sidene og bart rett bak :P Og en litt lenger tust oppå hodet..hehe, jeg tar litt hår fra den ene siden og henter over.. Hentesveis delux!

Han hadde masse mørkt hår når han ble født, men han har slitt av seg masse. Men så har han enkelte steder hvor det fortsatt er igjen masse hår og det ser helt komisk ut.

Ble ikke bedre etter at jeg forsøkte å stusse på hockey-sveisen hans bak og, fordi han ikke klarte å sitte stille, endte med å klippe skikkelig skjevt... bare sånn for å være sikker på at han ser ut som en tønt på huet.

Han hadde endel ganske mørkt hår når han ble født.
Alt forsvant etterhvert bortsett fra en fin stripe nederst i nakken..hehe.
Når det begynte å komme lyst dun på resten av hodet, tok jeg
rett og slett maskina og klipte bort den mørke halen..:P

Hadde mye mørkt hår da han ble født. Mistet veldig mye av det (unntatt det som var nederst på bakhodet) etter noen uker og så ut som en gammel gubbe:P Men det vokste fort ut igjen, så nå begynner det å bli jevnt over igjen:)

Tjolahopp skrev:
Han hadde endel ganske mørkt hår når han ble født.
Alt forsvant etterhvert bortsett fra en fin stripe nederst i nakken..hehe.
Når det begynte å komme lyst dun på resten av hodet, tok jeg
rett og slett maskina og klipte bort den mørke halen..:P

Haha, det var jo en måte å gjøre det på :D 

Av babyhåret, er det bare en flekk igjen bak. Men det har vokst litt det også :)
Ellers begynner det å komme lyst hår ellers. Trodde hun ble mørk, men ser ikke sånn ut. Ei lita blondine, gitt!

Back
Topp