Hår

Conte§§a

Gift med forumet
Jeg husker så lite fra sist jeg gikk gravid.. Sliter noen av dere med hårforandringer? Jeg røyter ekstremt og håret mitt er bare en eneste stor knute om dagen

Hm, for meg er det motsatt. Har ekstremt enkelt og greit hår nå, tykt og blankt - rett og slett veldig fint :) Så jeg nyter så lenge det varer! Forrige gang mistet jeg halve manken min når minste mann var 3 måneder. Det var hår over alt, ikke langt unna at jeg tettet sluket hver gang jeg vasket håret.. Gikk over etter noen uker så vidt jeg husker. Tror dette er veldig individuelt som alt annet i svangerskapet :)

Jeg endte med å klippe håret kort når minstemann var 4 måneder siden jeg mistet så mye hår da. Helt utrolig at absolutt hele kroppen skal påvirkes av graviditet og fødsel :)

Conte§§a skrev:
Jeg husker så lite fra sist jeg gikk gravid.. Sliter noen av dere med hårforandringer? Jeg røyter ekstremt og håret mitt er bare en eneste stor knute om dagen

Akkurat som å lese om meg. Hadde det sånn jeg oxo
Jeg hadde laaaangt hår, men i går røyk lokkene. Så nå har jeg kort hår for første gang på 10 år :-)

jeg røyter mye og får fortere fett hår. det gjorde jeg forrige gang også, men igjen så mast jeg ikke et eneset hårstrå når jeg nærmet meg siste trimester og frem til pjokken var ca. 3-4mnd

Jeg har også begynt å miste en del hår, men har tykt hår med fall, så det synes heldigvis ikke så godt:)

Jeg mister ikke så mye hår enda, men jeg frykter at når knerten er rundt 3 mnd så vil jeg får store viker igjen. :-P
Har skjedd rett etter de to forrige svangerskapene mine også, så regner med at jeg må belage meg på litt hårtap etter fødselen.
Veldig lekkert når en liten lugg på 2*2 cm står rett i været...
Men dette er siste ungen for min del, så får tåle litt hårforandringer denne gangen også.

Back
Topp