Hår på leggene

• Trådstarter Trådstarter RoseBusk
  • Opprettet Opprettet
R

RoseBusk

Guest
Hvordan kvitter du deg med hår på leggene? Barberer? Bare opp til knærne eller lårene også?

Når er det greit at småjentene begynner å barbere leggene?

Hmm, på tide å få tatt det snart, bruker høvel til og med knærne :)
Det med når det er greit at man begynner aner jeg ikke :shy:

Leggene og ellers der det er behov:hilarious:

Tenker at det varierer litt fra person til person når det i hele tatt er vits i å begynne å barbere leggene. Noen ungdommer har lyse, nesten usynlige hår, mens andre har veldig mørke. Ville ha ventet med å ta det opp til det ble et tema :-) Ikke vits i å sette tanker i hodet på en som ikke har tenkt på det enda.

Barberer, noen ganger lårene og, men ikke alltid, mindre hår der og de vokser saktere:)

Jeg tenker når barnet ønsker det selv, jeg hadde mørke hår på leggene som plaget meg veldig, så jeg begynte tidlig å barbere leggene. Husker ikke helt alder, men rundt 10 år kanskje.

Jeg barberer vekk ALT hår, med unntak av hår på hodet, bryn og vipper. Ikke spesielt glad i kroppshår. :D

Jeg barberer ikke leggene i vinterhalvåret. Men om jeg skal gå i skjørt/shorts gjør jeg det, eller aller helst drar og får det vokset.

Ellers barberer jeg meg under armene to ganger i mnd ca. Vokser veldig sakte der

Det har jeg glemt at man fjerner:hilarious: neida. Uff jeg bruker høvel og opp til og med knærne

Aldri barbert leggene mine. Har myke hvite hår så aldri giddi. :)

omg så heldig! Du skulle sett meg nå, har ikke barbert meg på over 4 mnd nå siden gubbelure er bortreist... Jeg ser seriøst ut som en hobbit på beina. Du vet de har sånne hårete jævlige bein nederst. Samme har jeg, for leggene er liksom bare halvvegs hårete, ikke helt opp til kneet. Kun nedre halvdel. Men der, så til gangs.... Hahahaha. Det er så langt nå at når jeg går med nakne bein så kjenner jeg "pelsen" bevege seg, seriøst laughing6 Tipper det er superbra for hud og helse, men ser virkelig ikke ut. Skal bort om litt over 2 uker :p

omg så heldig! Du skulle sett meg nå, har ikke barbert meg på over 4 mnd nå siden gubbelure er bortreist... Jeg ser seriøst ut som en hobbit på beina. Du vet de har sånne hårete jævlige bein nederst. Samme har jeg, for leggene er liksom bare halvvegs hårete, ikke helt opp til kneet. Kun nedre halvdel. Men der, så til gangs.... Hahahaha. Det er så langt nå at når jeg går med nakne bein så kjenner jeg "pelsen" bevege seg, seriøst laughing6 Tipper det er superbra for hud og helse, men ser virkelig ikke ut. Skal bort om litt over 2 uker :p
Hahaha, beklager at jeg ler, men... Så fantastisk beskrevet :hilarious:

Barberer med høvel til og med knærne. Leggene har mørke hår, lårene har lyse hår, gidder ikke barbere mer enn nødvendig :p
Slår noen ganger til med Veet hårfjerningskrem, men det er sjeldent da jeg synes det er litt dyrt.
Har en barberhøvel med "innebygd" barbergel, er bare å stå i dusjen med litt vann på. Easy peasy.

Husker ikke helt når jeg begynte å barbere leggene, muligens ungdomskolen?
Vanskelig å svare på i grunn. Tidene forandrer seg, jeg føler ungdom/store barn har mye mer fokus på utseendet og hva de kan gjøre med det nå enn da jeg var yngre..

Haha stakkar :P bilde vær så snill :P

Tar legga året rundt ,elsker glatte legger. Ingen mann liker grisebust haha...

Jeg fikk ikke lov å ta leggene mine når jeg var 13...irriterende. dattera mi har sjimpanse legger å må få lov å shave legga før hun er 13 :p

Er ikke så glad i kroppshår, så her vokses hele kroppen hver 5-6 uke. Tatt laserbehandling på armer og legger også. Så vokser bare det lille som kommer :) Tror jeg begynte å fjerne hår når jeg var ca 12

Da jeg var yngre var jeg veldig opptatt av å fjerne kroppshår, men med tiden har jeg fått så mye annet å bry meg om, pluss at jeg er opptatt av hvilke holdninger jeg gir til barna mine, så det er ikke noe jeg tenker noe videre over enger.
Tar bikinilinja, og trimmer ellers det området, men jeg orker ikke drive å fjerne hår overalt, det er en svunnen bekymring.
Jeg har aldri tenkt over andres barberingsvaner heller, og hva andre måtte tenke om meg får være deres sak. :)

Jeg håper barna mine kan vokse opp uten å måte tenke på sånt, og at datteren min skjønner at hårfjerning er et valg, men absolutt ikke et must for noe som helst. :)

Herlighet, du må bare legge inn et bilde :laughing001

Back
Topp