Hår i rumpesprekka

Kalin

Glad i forumet
Hmm... Hvordan tar man hårene bort? Har ett par lange mørke hår i rumpesprekka som jeg ikke vet helt hva jeg skal gjøre med. Kan nesten flette dem sammen. Har så bleik ei rompe så av og til ser det nesten ut som bæsj[8D] Noen tips?[:D]

du barberer de bare bort...sett deg på huk så rumpeballene spriker så er det bare å rake i vei [:D] ikke det at dette er noe jeg virkelig kan altså [8D]

ORIGINAL: Fint_Lite

du barberer de bare bort...sett deg på huk så rumpeballene spriker så er det bare å rake i vei [:D] ikke det at dette er noe jeg virkelig kan altså [8D]

could have fooled me[:D] hehe

ORIGINAL: vilbli3*skalbli3

Du får lese historien til Kranglefanten[:D][;)] hehe

Oi.. Vet ikke om jeg vil det lengre, nå når jeg har lest den historien.[8D] Men kan jeg ikke bare klippe dem kortere?

Tror jeg kansje føler meg litt trygere på å klippe. Tenker jeg skal prøve isåfall[8D]

ORIGINAL: chuki

brasiliansk voks?
vurderes sterkt her før fødselen, så slipper jeg tenke på barbering når jeg ikke kommer til selv mht magen og sånn. Gjør sikkert vondt som bare det, men bedre det, da får man jo vekk alt som er der nede[;)]

Har prøvd voksing 1 gang før og aldri mer[8D] Foretrekker barbering eller klipping. Har en så sinnsyk svak smerteterkell[:)]

barbere de bort?

Signerer denne[:D] ??

ehh HÆ?! seff bare barberer du de vekk!

hår i rumpa sprekka? sorry men de har jeg aldri hørt om[:D] å så lange?

nei dette må vi bare få bilde av[8D][8D][8D][:D]

men svare på spm ditt, SEFF barbere bort, jeg hadde ikke vært sein med det om jeg som hadde hår i ræva[8D]

men klippe? stussa litt på de...

ORIGINAL: Bloodcry

Tror jeg kansje føler meg litt trygere på å klippe. Tenker jeg skal prøve isåfall[8D]

klippe?? er jo større fare for å klippe huden enn å kutte huden med en høvel....jeg hadde aldri i verden turt å klippet bort hår når jeg ikke kan se hva jeg gjør med saksa

ORIGINAL: Immunda

ORIGINAL: idama

hår i rumpa sprekka? sorry men de har jeg aldri hørt om[:D] å så lange?

nei dette må vi bare få bilde av[8D][8D][8D][:D]

men svare på spm ditt, SEFF barbere bort, jeg hadde ikke vært sein med det om jeg som hadde hår i ræva[8D]

men klippe? stussa litt på de...

Seriøst? Har du ikke hørt om rævhår før?

Er nok mange som har det!

ikke på damer tror jeg..mannfolk er jo en ting men[8D]

Back
Topp