Hår i øyet

Avj

Forelsket i forumet
Junilykke2018
hei dere.
Lillegull stakkars har fått ett lite kattehår i øyet. Han ser ikke ut til å plages av det, men det vil jo ligge og irritere :/ og jeg kan jo ikke bare pelle det ut heller. Får ikke kommet meg på apoteket heller for å kjøpe skyllevann, men det går vel an å lage til en saltvannsløsning?

Noen som har tips?

Jeg skulle akkurat til å Google det samme! Lillegull har fått en øyevipp på øyet sitt :(

Q-tips kan loe litt de også...
Mini har fått kattehår på øyet flere ganger men aldri virket plaga av det. Da har jeg forsiktig tatt hånden over øynene så hun blunker og så forsvinner det etterhvert. Jeg tenker det er litt risky å være for nærme øyet med finger eller q-tips tilfelle de plutselig snur seg eller noe..

Q-tips kan loe litt de også...
Mini har fått kattehår på øyet flere ganger men aldri virket plaga av det. Da har jeg forsiktig tatt hånden over øynene så hun blunker og så forsvinner det etterhvert. Jeg tenker det er litt risky å være for nærme øyet med finger eller q-tips tilfelle de plutselig snur seg eller noe..
Derfor vannet på først. Og gjør det mens de sover..

Ville bare skylt med rent vann jeg.

Har skjedd med frøkna her et par ganger og. Det forsvinner ut av seg selv :)

Her har vi øyebadevann liggende, små ampuller i «porsjoner». Funker fjell, skitten/hårene renner ut av seg selv og småen reagerer ikke engang[emoji119] tror de heter drop it, kjøpt på apoteket [emoji5] utrolig greit å ha liggende

Back
Topp