håpomspirenosnart.

t.t.h.

Elsker forumet
hei[;)]leste i et innlegg at dere har tenkt og prøve et forsøk i danmark[;)][;)]hvis vi bestemmer oss om et år for og prøve et forsøk til så frister  det oss også og prøve det med tanke på det de kan gjør med eggene (husker ikke hva det heter)men du skjønner hva jeg mener[;)][;)]hvilken klinikk har dere tenkt på? og hva mye koster 1 forsøk?hvor mange ganger må en ned til danmark?føler at vi også må prøve noe nytt hvis vi velger og forsette[;)][;)]

Hei[:D]
Sniker meg inn å svarer litt på det du lurer på.
Vi tenkte og på å reise til Danmark men fant ut vi tok et 4 i Haugesund å det hva full klaff.
Men tilbake til det du lurte på.
Vi valgte Maigaard på grunn av reise vei(tenkte på å ta båt fra stavanger/kristiansand.)
En vennine av meg reiste til Copenhagen fertilitycenter å fikk full klaff.
Jeg skulle bli fulgt opp av Dr Braut i Sandnes,alle kontroller. Så kun ned til uttak og insett.
Det samme hva det med venninnen min,alle kontroller her.(veldigt greit)

Vedr pris så kan du jo gå inn på sidene deres å sjekke prislista(NB husk å gjøre det om til norsk valuta)
Eks: www.copenhagenfertilitycenter.com
www.maigaard.dk

Lykke til[:)]

Hei tth! Eit innlegg i mitt navn plutselig ja[;)] Ja no tenkjer me på Danmark. Har maila litt med Maigaard-klinikken og dei anbefalar kort regime altså utan nedregulering med spray og oppstart på dag 2 med puregon (litt høgare dose enn sist 225 denne gongen mot 200 sist) + assisted hatching som vil sei at dei brukar laser på egget/egga før innsett for å fjerne litt av skallet utanpå dei for å betre sjangsen for festing. Dei anbefalar og at eg fortset på metformin og at eg tek prednisolon 5 mg i stimuleringsperioden og fram til test slik eg har gjort ved 3.ICSI og fryseforsøk. Det nedjusterar immunforsvaret litt slik at det ikkje jobbar mot egget som prøver å feste seg. Blir muligens uttak på oss i veke 26/27 om me får det til å passe med min mann sin jobb. Han er på påperiode då og kan då bli sendt praktisk talt over heile verda på oppdrag. Håpar me får det til å klaffe då ellers ser det ut til å kræsje med klinikken sin ferie syklusen etter det! Vil alle helst ikkje måtta venta heilt til hausten når eg er klar no likssom! Lykke til samme kva de velger! Men eg har trua på at legar som ser det med nye auger + at assisted hatching kan hjelpe på! Eg spurde og om å dyrke egg til blastocyst-stadiet var å anbefale oss, men det anbefalte han ikkje. Var så mange som fekk forsøk avbrutt når dei prøvde det pga at egget har endo betre forhold inni livmora og har best sjanse for å gro videre inni der. Håpar for oss begge!!! Me skal få kul på magen vår som veks og veks og veks.... Til eit lite vidunder er klar til å komma til verden[:)] 

ORIGINAL: håpomspirenosnart

Hei tth! Eit innlegg i mitt navn plutselig ja[;)] Ja no tenkjer me på Danmark. Har maila litt med Maigaard-klinikken og dei anbefalar kort regime altså utan nedregulering med spray og oppstart på dag 2 med puregon (litt høgare dose enn sist 225 denne gongen mot 200 sist) + assisted hatching som vil sei at dei brukar laser på egget/egga før innsett for å fjerne litt av skallet utanpå dei for å betre sjangsen for festing. Dei anbefalar og at eg fortset på metformin og at eg tek prednisolon 5 mg i stimuleringsperioden og fram til test slik eg har gjort ved 3.ICSI og fryseforsøk. Det nedjusterar immunforsvaret litt slik at det ikkje jobbar mot egget som prøver å feste seg. Blir muligens uttak på oss i veke 26/27 om me får det til å passe med min mann sin jobb. Han er på påperiode då og kan då bli sendt praktisk talt over heile verda på oppdrag. Håpar me får det til å klaffe då ellers ser det ut til å kræsje med klinikken sin ferie syklusen etter det! Vil alle helst ikkje måtta venta heilt til hausten når eg er klar no likssom! Lykke til samme kva de velger! Men eg har trua på at legar som ser det med nye auger + at assisted hatching kan hjelpe på! Eg spurde og om å dyrke egg til blastocyst-stadiet var å anbefale oss, men det anbefalte han ikkje. Var så mange som fekk forsøk avbrutt når dei prøvde det pga at egget har endo betre forhold inni livmora og har best sjanse for å gro videre inni der. Håpar for oss begge!!! Me skal få kul på magen vår som veks og veks og veks.... Til eit lite vidunder er klar til å komma til verden[:)] 

høres kjempe bra ut[:D][:D]har trua på at de hakker av første laget på egget,har fått en følelse for at det kan vær probleme våres. tror vi også må prøve dette før vi gir oss[:D][:D]men blir ikke før til neste år.håper så indrelig det klaffer for dere[:D][:D]har dere sagt til hausken at dere heller vil prøve danmark??gruer meg for og ringe og si at jeg ikke vil mer hos de[&o][&o]har ikke tørt og gjør det enda..masse lykke til med nytt forsøk,gleder meg til oppdateringa.stor klem fra meg[;)][;)]

ORIGINAL: Jærbu

Hei[:D]
Sniker meg inn å svarer litt på det du lurer på.
Vi tenkte og på å reise til Danmark men fant ut vi tok et 4 i Haugesund å det hva full klaff.
Men tilbake til det du lurte på.
Vi valgte Maigaard på grunn av reise vei(tenkte på å ta båt fra stavanger/kristiansand.)
En vennine av meg reiste til Copenhagen fertilitycenter å fikk full klaff.
Jeg skulle bli fulgt opp av Dr Braut i Sandnes,alle kontroller. Så kun ned til uttak og insett.
Det samme hva det med venninnen min,alle kontroller her.(veldigt greit)

Vedr pris så kan du jo gå inn på sidene deres å sjekke prislista(NB husk å gjøre det om til norsk valuta)
Eks: www.copenhagenfertilitycenter.com
www.maigaard.dk

Lykke til[:)]

tusen takk for god informasjon[;)][;)]har vært hos dokter braut en gang før på kontroll kjempe koselig fyr og det er ikke så alt for langt og kjøre for oss[;)][;)]gratulere så mye med 25 uker[;)][;)]

Takk takk[:D]

Ville bare si at du har Dr Berg på Madla og som samarbeider med Danmark.
Men lykke til dere begge to[:D]

ORIGINAL: Jærbu

Takk takk[:D]

Ville bare si at du har Dr Berg på Madla og som samarbeider med Danmark.
Men lykke til dere begge to[:D]

hehe har vært hos han også på kontroll[;)][;)]veldig koselig mann han også[;)][;)]

t.t.h: eg har gitt beskjed til Hausken at me satsar på eit neste forsøk i Danmark. Skreiv mail til dei om det sidan eg hadde sendt mail og spurd om div ang eit nytt forsøk der og. Eg fekk berre ok, lykke til tilbake. Men dei skriv jo faktisk på si eiga heimeside at for dei som har prøvd tre forsøk el meir ved ein klinikk, så kan det vera lurt å gå på ein ny runde på ein ny klinikk. Det er jo sjølvsagt for å få folk til å komma til dei, men....

Back
Topp