PP14, CD5
Mensen er offisielt over!

Dag 3 med Letrozol, kun to igjen før det er over på Progynova, salviete og grapfruktkjerneekstrakt. Pleier alltid føles godt både mentalt og fysisk når jeg er ferdig med Letrozol. Får ikke noe særlige bivirkninger egentlig, men tendenser til mer hodepine. Da jeg tok kvadruppel dose under stimuleringen sist ble det veldig vondt i hodet, men nå er jeg "kun på dobbel", så da går det greit så lenge jeg er påpasselig med å drikke mye.
Jeg innser at jeg må enda litt mer tilbake til livet utenfor prøverbobla. Jeg har satt altfor mye på pause eller vent fordi "tenk om jeg blir gravid, da kan jeg ikke dette..." Vi skal så klart fortsette å prøve, men jeg må slutte å la være å legge planer fordi jeg kanskje kan bli gravid. Jeg har vært med på to halvmaraton dette året - planen var egentlig 6. Jeg har utsatt å melde meg på mitt første maraton fordi jeg kanskje blir gravid... Nå hopper jeg i det, melder meg på alt det jeg har lyst til å gjøre, så får jeg heller melde meg av igjen eller selge billetten min senere.
Jeg er nå offisielt påmeldt til flere av løpene i 2026 som har åpen påmelding. Jeg har konfigurert en Garmin Coach på klokka mi så nå er den en skikkelig tamagochi. Nå får jeg treningsopplegg basert på helsemålinger, tidligere treningsstatistikk og progresjonsønsker hver uke. Dessuten tilpasser den daglig hvis jeg f.eks. har sovet dårlig. Så om jeg egentlig skal ha en skikkelig hard økt, men om helsemålingene er litt off den dagen, så vil den justere økten eller foreslå en hviledag.
Jeg skal også melde meg på til livets første maraton. Dette må planlegges og forberedes litt mer, så det blir påmelding i 2026 og løp i 2027. Jeg har "shoppet" rundt for å finne et som virker gøy. Begynner å blir litt lysten på Amsterdam, eller Lake Garda 42. Garda går på våren og Amsterdam på høsten så potensielt kunne jeg fått til begge

Meeeen tror jeg skal satse på 1 i første omgang

Det kan jo hende at jeg hater det og aldri vil gjøre det igjen...