Håpet om et hjerteplaster

Åå så lur idé å kjøpe flaxkalender og bruke den til nedtelling da. Skikkelig gøy :happy:

Skikkelig spennende tider for deg denne syklusen her da :nailbiting: Håper du klarer å få tiden til å gå fort :happy:
Ja, det har hjulpet mer enn jeg først trodde faktisk :happy:

Takk! Krysser fingrene :nailbiting:

Kontroll gjennomført og innsett blir onsdag 19/11! Håper tiden dit går fort og at jeg klarer å vente en liten stund med å teste. Har et mål om å ikke teste før 6 dager etter ca. Orker ikke tester jeg må tolke eller myse.. Håper, håper, håper :nailbiting:

Kontroll gjennomført og innsett blir onsdag 19/11! Håper tiden dit går fort og at jeg klarer å vente en liten stund med å teste. Har et mål om å ikke teste før 6 dager etter ca. Orker ikke tester jeg må tolke eller myse.. Håper, håper, håper :nailbiting:
Enig med deg, jeg er team teste seint - masse lykke til :Heartbigred

Offisielt ruger :Heartred Fått 28.11 som dato for blodprøve, men første hjemmetest ryker enten tirsdag eller onsdag. Har planer alle dager frem til det, så jeg ikke blir gående hjemme og lure og gruble.
Det litt spesielle er at hvis dette lykkes, så vil hver nye uke i svangerskapet starte fredager, akkurat som det var med jenta vi mistet. Likte i utgangspunktet at ny uke alltid var fredager, så håper det klaffer sånn nå. Har bare så lyst å gå gravid inn mot julen :Heartred

Offisielt ruger :Heartred Fått 28.11 som dato for blodprøve, men første hjemmetest ryker enten tirsdag eller onsdag. Har planer alle dager frem til det, så jeg ikke blir gående hjemme og lure og gruble.
Det litt spesielle er at hvis dette lykkes, så vil hver nye uke i svangerskapet starte fredager, akkurat som det var med jenta vi mistet. Likte i utgangspunktet at ny uke alltid var fredager, så håper det klaffer sånn nå. Har bare så lyst å gå gravid inn mot julen :Heartred
Håper håper for deg :smiley-angelic001:smiley-angelic001:Heartbigred

4 dager siden innsett, så 9DPO. Merker at hormonene herjer litt ekstra i kroppen om dagen. Mye ekstra tanker og veldig følsom for tiden. Det er selvfølgelig fullstendig verdt det om dette resulterer i graviditet, men det er tungt nå i ventetiden når det står på. Har fremdeles en god følelse sånn egentlig, men prøver å holde det litt på avstand frem til tirsdag morgen da jeg tenker å teste første gang hjemme. Hvis det blir en positiv test så skal jeg kjøpe meg en digital eller to, for det angret jeg på at jeg aldri gjorde sist så jeg kunne ha bilde av en test hvor det faktisk stod «gravid» :Heartred

Dagene går og jeg endte faktisk opp med å ta første test mandag kveld, som var positiv. Så vidt man kunne skimte en strek, men den var der! I dag fikk jeg positiv digital test, så nå tør jeg å tro på det :Heartred
Blodprøve på fredag uansett, og forhåpentligvis da får vi time til første ultralyd på OUS. Enn så lenge er det bare glede ved positiv test, håper det vedvarer!
IMG_7048.jpeg

Blodprøve tatt og bekreftet at jeg er gravid!
Fikk beskjed fra OUS at de ikke hadde kapasitet til å ta meg inn til ultralyd, men jeg fikk beskjed av legen sist gang at jeg skulle kreve å få der pga historikk og en henvisning de skal sende. Synes det er leit at sånn informasjon faller bort eller blir glemt, men har hvert fall sendt de melding om det så får jeg se. Får prøve å ringe også hvis de ikke svarer ganske kjapt..

Enn så lenge nyter jeg hvert fall gleden av å være gravid :Heartred

Blodprøve tatt og bekreftet at jeg er gravid!
Fikk beskjed fra OUS at de ikke hadde kapasitet til å ta meg inn til ultralyd, men jeg fikk beskjed av legen sist gang at jeg skulle kreve å få der pga historikk og en henvisning de skal sende. Synes det er leit at sånn informasjon faller bort eller blir glemt, men har hvert fall sendt de melding om det så får jeg se. Får prøve å ringe også hvis de ikke svarer ganske kjapt..

Enn så lenge nyter jeg hvert fall gleden av å være gravid :Heartred
Gratulerer igjen. :Heartred :Heartred

Back
Topp