Isond
Elsker forumet
Mener du at hysteroskopi ble gjort isteden for utskraping? Høres mer skånsomt ut i så fall. Hadde jo hysteroskopi selv i oktober fordi de mistenkte polypp. Vil mye heller ha det enn grusomme laparoskopi som hun nevnte som alternativ i kveld. Jeg kan vel si at det alternativet blir for stor påkjenning for meg?Jeg hadde noe rester denne gangen, men de vet ikke hva det var. Skal på ny kontroll på fredag, og skal be om enda en hysteroskopi. Må vite hva det var som sitter/satt der. Legen mente det kunne se ut som en delvis exu (det ville i så fall vært en tvilling), som blokkerte hele overgangen mellom eggleder og livmor.
Men da får du i det minste hjelp ganske raskt! Det er noe positivt. Tror min erfaring heldigvis er ganske uvanlig. De fleste har gode erfaringer med alle alternativene hva det gjelder den fysiske prosessen. Psykisk tror jeg mange ønsker utskrapning. Jeg ønsker utskrapning denne runden i håp om å være i rute raskere, samt slippe å forholde meg til selve abortprosessen. I tillegg var fosteret 2 uker mer denne runden, så tenkte det var best å slippe. Jeg ba spesifikt om det, nektet tabletter. Så tror du i prinsippet kan velge litt selv hva som er best for deg.
Håper du kommer deg i rute raskt nå, du har ventet lenge!

Du hadde virkelig fortjent å få termin-babyen nå. Godt det tross alt ikke er en exu, men usj så mye styr det skal være! Forstår godt at du er knust
Håper du får utskrapning idag, og får blitt ferdig med det