Håper!!

KMA <3

Betatt av forumet
Da gikk ikke planen vår om augustbaby, så da satser vi alt i har på at september blir mnd. :) Testet neg. i dag. Men det er første mnd. uten p-piller så er ikke overasket over at det ikke gikk. Krysser fingrene for at det går denne mnd. Tenk for en fin julegave!!! Lykke til alle sammen! :))
 
Jeg testet også negativt i dag. Tok ut spiralen 31 okt, og fikk mens 1 nov. Hadde en dag med blødning i går og thats it! Rare greier. Men det vil si at jeg har 28 dg syklus. Men vanskelig å vite når eggløsning er da. Noen tips?
 


snart 2 skrev:
Jeg testet også negativt i dag. Tok ut spiralen 31 okt, og fikk mens 1 nov. Hadde en dag med blødning i går og thats it! Rare greier. Men det vil si at jeg har 28 dg syklus. Men vanskelig å vite når eggløsning er da. Noen tips?

For å være helt sikker er vel det beste å starte med eggløsningstester.. 
 


snart 2 skrev:
Jeg testet også negativt i dag. Tok ut spiralen 31 okt, og fikk mens 1 nov. Hadde en dag med blødning i går og thats it! Rare greier. Men det vil si at jeg har 28 dg syklus. Men vanskelig å vite når eggløsning er da. Noen tips?


Jeg fikk blødning i går og ingen tvil om at dette er mens. Jeg har også da 28 dager syklus.
Har bestilt meg eggløsningstester som vi skal ta i bruk denne perioden. Vil så gjerne at vår datter skal få bli storesøster før hun blir 3 år! :)
 
Satser vi også nå på å få en fin overaskelse i julegave ;)
Jeg anbefaler dere clearblue sine eggløsningstester, som viser ett smilefjes i testen om du har eggløsning :) De var kjempegreie å bruke :D
 
Back
Topp