Håper

Thinkerbell82

Glad i forumet
at vi havner her. April er en super mnd, bare å krysse fingrer og tær :)

krysser også fingrene for å komme inn her!!! vill gjerne ha termin 7aprilemoticon ... sukk... lykke til jenter!!!

Håper jeg også havner her :D Men da må spiren sette seg i slutten av denne mnd. Spennende å se :) Er første forsøk etter mini ble født i februar. Så har vell ikke rett til å forlange at den sitter første gang denne gangen også :)

Heia :) Håper å havne i mars, APRIL elr mai. Går å venter på å kunne ta den første testen, og er den positiv, så bli det i mars. Men har på følelsen att det er den ikke. :S Lykke til!:) 

Håper på å komme inn hit dersom det ikke klaffer i første rund med Pergo. Skulle det skje blir det mars.

Har ei jente fra før som er født i april, og det er en helt super mnd å få små i. :)

Lykke til alle sammen. Hååper jeg også havner her inne :)

Ja, håper på å komme med her jeg også! Har ett høstbarn fra før, så et vårbarn er virkelig velkomment :)
Masse lykke til alle sammen :)

Nå er spiralen fjernet og vi er klar for å prøve igjen! Jeg er så spent! Fra før har vi en gutt født i august-09.
Lykke til alle sammen!  :)

Jeg håper også på å havne her...:)  

Jeg VIL inn her jeg også! Har en baby på 7 mnd, og håper sååå at det klaffer denne måneden! Ser det er flere her ine som får tett om det klaffer, så vi det hadde blitt en super gjng!

Alle sammen: LYKKE TIL :)

Jeg håper også at det klaffer denne mnd. det er vår første prøveperiode, så er veldig spent lykke til alle sammen!

Etter å ha vært innom både Desember , og mars klubben håper jeg å ende opp her jeg også:)   Masse lykke til alle sammen:)

Har vært innom både mai 11 og november 11 ,har akkuart begynt prøvingen igjen, så hadde vært supert om det klaffet og at jeg kan bli værende her nå :) *håper*

huff det var leit å høre maibarn86, masse lykke til, håper snart spiren sitter og klamrer seg fast!!!

Hvis jeg kunne velge så ville jeg hatt april- eller maibarn =) Men litt mye å forlange at det klaffer på første forsøk vel! 

Lykke til, alle sammen!

emoticon

DrømmenOm3 skrev:
Jeg håper også jeg havner her emoticon

jeg vil jeg vil jeg vil:)

storesøster skrev:
huff det var leit å høre maibarn86, masse lykke til, håper snart spiren sitter og klamrer seg fast!!!

Tusen takk for det :) vi får krysse for at vi begge havner her + mange andre herlige damer ;)

Nå håper jeg at jeg havner her:) April barn hadde vært strålende!

Back
Topp