Håper virkelig denne gangen.....

hei og velkommen hit[:D] kanskje det har klaffet for deg denne måneden[:D] skal krysse fingrene for deg og alle andre prøvere her inne[;)] lykke til
 
Hi!Hi!!!

Det er veldig godt å ha noen å dele frustasjon med siden vi er i det samme båt og kan fostår hverandre....Lykke til alle sammen...Snart skjer det til oss vet du!!!
Klem....
 
lykke til Mila[:)]
 
Takk!!!
 
ORIGINAL: tryllering

Heisann. Håper ting går din vei, denne gangen.
Jeg har prøvd å bli gravid i 3 år nå, og to positive tester har gitt meg håpet. Men pga. av blødninger siden dagen etter unnfangelsen, er jeg veldig skeptisk og gynekologen jeg var på besøk til ga meg ikke noe særlig håp. Jeg var bare 12 dager på vei, da jeg var å fikk foretatt en ultralyd pga. av blødningene, og da antydet hun at jeg hadde hatt en spontanabort. Skjønner ikke det jeg, men....[8|] Har jo bare blødd litt, og jeg har ikke hatt noen smerter i magen. Men, jeg får vite mer 6. september. Jeg hater denne uvissheten! Hjelper ikke å ta noen test nå, den kan være positiv uansett ennå. Snufs...[&o]
Jeg krysser fingrene å håper på det beste. Ønsker alle som prøver....LYKKE TIL!!!
Ps. Fisketur i pøsregn og en god og varm mann, hjalp for meg.[8D] Men jeg har hørt mye godt om slimløsende hostesaft....



Oi!![:o] Håper på det beste for deg.
 
Takk for koselige lykke-ønskninger fra dere alle sammen. Skal bli spennende å følge med på når det ordner seg for oss. Mormor sa bestandig da hun levde: "Det ordner seg bestandig for snille jenter". Er snill hele tida jeg nå [:)]
Er så forferdelig spennt på å høre hvordan det ligger an i magen min 6. september. Men, men.... Tiden vil vise. [&:]
Stå på jenter!!!
 
Er det noen som kan hjelpe meg....?
Det er mulig jeg er veldig dum, men hvordan får dere lagt inn sånn som viser når dere har eggløsning, termin etc.? Har laget meg min egen, men jeg får ikke lagt den inn. Hvordan gjør jeg det? [8|]
 
Fant du oppskrift på ticker inne på testforumet?

Den hjelper de fleste med det der ;)
 
LYKKE, LYKKE til! [:D] Og til deg, tryllering, ikke fortvil, du skal se det går bra... Krysser alle fingre for deg, selv om jeg ikke har noen hund som også blir med og krysser labbene. (Tenker de to hundene som er med har mer enn nokk påvirkningskraft jeg)

LYKKE til ALLE sammen [:)][:)][:)]

Regn-klem
 
Tusen takk for hyggelig gratulasjon ~Kathrine~

Lærer utrolig mye her inne. Kjekt å vite når jeg skal sette igang for fullt
:-)
 
Da er det nok over for denne gang. Klarte ikke å la være i dag.... Tok en ny test, og den var negativ. Legen hadde nok rett allikevel. Spontanaborten er et faktum. [:(]
 
[>:]Hei,det var leit å lese at det ikke gikk bra,jeg har fulgt med på deg.[X(]
Men,ta tiden til hjelp-og ev.litt moderne teknologi etter hvert....
Jeg er et bevis på at det er mulig,vi har en sønn på12 år,og har hatt tre prøverørs-forsøk,etterpå .Ble ingenting av det gitt.Så da sønnen vår var 5 slo vi oss helt til ro med at han skulle være enebarn.Vi har ikke brukt prev. hvorfor skulle vi nå det? Her var det like goldt som Gobi-ørkenen. Så nå sitter vi her da...JEG ER GRAVID!!!Vi er jo i sjokk.
MEN EXTATISK LYKKELIG (og livredd....)
 
Takk for vennlige ord.
Jeg må jo innrømme at skuffelsen er stor, men samtidig så har jeg nå fått bevis på at vi faktisk fungerer begge to. Vi hadde jo bestemt oss for at hvis det ikke hadde skjedd noe før jul, skulle vi til utredning. Men så skjedde det allikevel.
Det gikk galt, men vi vet i alle fall at det går an nå.
Så egentlig.....(hvis jeg skal være veldig fornuftig)....har det da kommet noe positivt ut av dette også.
Lykke til med svangerskapet ditt! Gratulerer!!!
Klem
 
hei Tryllering.

Synd det ikke gikk bra denne gangen. Fint å vite at dere kan få barn da...Den sitter nok om ikke lenge.

Lykke til!!

Til Micamor.

Gratulerer så mye med graviditeten. Så koselig å høre at dere har fått det til etter så lang tid.

Det blir spennende å høre mer om hvordan det går etterhvert!!
 
Micamor. Gratulerer så mye. Er håp for oss som strever da! Men har ikke lyst å vente så lenge! Venting er noe dritt
 
så artig at det klaffet for dere, micamor[;)] man skal aldri si aldri, for plutselig så skjer det uventede ting[:D] lykke til med svangerskapet[:)]
 
Jeg tror man bruker lengere tid på å bli gravid når man henger seg sånn opp i det. Da mener jeg å telle dager til mensen, måle når man har eggløsning etc etc. Hvorfor ikke bare ta det med ro og ikke bruke prevensjon, og ta det som det kommer? Ihvertfall når man er i begynnelsen av 20 årene og yngre, da har man god tid og plutselig skjer det. Det er klart at kroppen reagerer på at man stresser, det kan føre til ubalanse i hormonene, som igjen gjør at man blir mindre fruktbar. Bare et råd til alle som prøver. Skjønner jo at det er lett å henge seg opp i det, har selv vært der i 2 år nå. Men nå har jeg bestemt meg for å legge hele prøvinga på hylla, prøve å ha et normalt sexliv (dvs. ha sex for sexens del, ikke kun for å bli gravid. Opplevde nemlig at det ble slik etterhvert). og skjer det så skjer det. Men jeg følger med her på babyverden, og kommer til å hive meg med på ventegjengen i ny og ne. Samtidig skal jeg ikke la meg bli skuffet når mensen kommer, og leve et normalt liv. Jeg vil ikke måle eggløsning, eller gå til utredning. Hvis det er bestemt at jeg og min kjære skal få en baby sammen så får vi det, hvis ikke, gjør vi ikke det. Jeg har vært gravid før, han har også gjort en han var sammen med før gravid, så da skal vel alt være i orden. Hvis jeg ikke er allergisk mot sæden hans da hehe. det hadde jo vært gøy. NOT[:@] Måtte bare si dette. LYKKE TIL til alle her uannsett hva dere gjør og hva som skjer. Alt man trenger er tålmodighet, håp og et "NORMALT" liv som den enkelte er fornøyd med og føler seg bra i.[:D]

Ps. Jeg skal ikke teste denne mnd. fordi min samboer har vært bort siden 15 aug. og ingenting har skjedd, så det var lite spenning denne mnd[8D]
 
Ja, jeg også ønsker alle sammen lykke til...

 
Fint at du har funnet en ny innfallsvinkel siden dere har prøvd så lenge.

Men, det er klart at det er en del enklere å bli gravid hvis man vet akkurat når eggløsning er osv. Det skal jo faktisk veldig mye timing til for at det skal klaffe. jeg har flere venninner som ikke ble gravide før de virkelig visste hvor lang syklus de hadde og når eggløsningen var...

Supert at du ikke stresser mer. Det er sikkert det som skal til for at babyen skal klore seg fast

Lykke til!!
 
Back
Topp