håper så inderlig

HEI, IZA! HØRES UT SOM DU KANSKJE HAR NOEN SYMTOMER, JA[;)]JEG HAR HATT DIGRE BUBBIES OG VÆRT SMÅKVALM I CA. EI UKE NÅ[:'(] NÅR JEG TELLER ETTER, SÅ KAN DET STEMME I FORHOLD TIL NÅR EGGET SKULLE HA FESTET SEG, GA. EI UKE ETTER EL[:)] ER SELV VELDIG SPENT, OG SOM DEG, HÅPER INDERLIG, PÅ AT JEG HAR LYKKES DENNE GANGEN.[8|] DE SIER JO AT DET ER SJELDEN MAN MERKER NOE FØR MENSEN HAR UTEBLITT, MEN IKKE DENNE DAMA, NEI.[;)] DA JEG BLE GRAVID FOR SNART 4 ÅR SIDEN, MERKET JEG DET MED EN GANG; STORE BUBBIES OG MATLYST[;)]SELV OM JEG ER NESTEN SIKKER PÅ AT JEG ER GRAVID, BLIR JEG IKKE OVERBEVISST FØR JEG HAR SETT 2 BLÅ STREKER[:)] DET HØRES IALLE FALL UT SOM DU OGSÅ HAR NOEN GRAV.SYMPTOMER[:D]KRYSSER FINGRE OG TÆR (BÅDE FOR DEG OG MEG)[:D] HOLD OSS OPPDATERT, DA! LYKKE TIL!!!![:D]

lykke til med testinga begge 2[;)]

Lykke til Iza og nordlending!!

Håper det er graviditetssymptomer dere har. Satser på det!!

Krysser alt men jeg er på jobb i allefall. mulig beina må avkrysses igjen i kveld;-)

Lykkeklem!

endelig på nett igjen!!

eg er så spent at eg måtte teste idag..den var negativ då..men alt for tidlig sant?? håper enda! brystene er veldig vonde, og større..blir ofte det før mensen også men..og sulten heile tida ja, svimmel, hetebyer og vondt i magen...HÅPER!!! men redd eg blir skuffet igjen.
MEN GODT Å HA DERE HER INNE!! TAKK FOR MASSE GOD STØTTE!!!

MORNINGS ALLE SAMMEN! [:D]

ser på ticken din at det er fem daer igjen til testing, da va du vell kansje litt tidlig ute [;)][;)][;)]
Håper det [:D]

Kathrine

håper på det[;)]
[:'(]er så forkjøla[:@] noke dritt, og eg som passer min nevø idag, han kjeder seg, eg orker jo ingeting idag[&o]

Men det er da vi priser vår herre for at han skapte Walt Disney produksjonen...*fniiis*
Sleng på en film til nevøen din, det liker han sikkert [;)]
Men vet kordan det er når man så gjerne vil, men får ikke til...eller klare i det her tilfelle da!

Uffda...go bedring [:)]

Kathrine

han ser tegnefilm ja , men føler eg er "tante-kjedelig" idag...

Men sånn blir det bare avogtil, er han gammel da?

han er 5 år, og heldigvis ein veldig enkel gutt og passe, kjempe snill heile tida[:)]

Ja da er det nåkk KONGE å kunne se litt film, han merker sikkert ikke at du ikke hopper opp & ned i dag...det er nåkk heller din egen samvittighet som snakker...Men det hadde vell vørt best å holde sengen i dag..å bli frisk!!

Når skal du ta ny test da? Klarer du å vente lenge?

Jeg skal ta en til EL test snart, bare for å være sikker..sikkert unødvening, men når man har tadd ca 20 slike tester der alle har vært negativ blir man lettere hyper & sjokkert!!!

forstår eg godt ja, eg skal vente noke dager med testinga iallefall..men er veldig spent ja..

OG JA eg ville helst ha lagt under dyna no!! men er jo ein god trøst å sitte her i det gode selskapet også då[;)]

det klaffer for dere no, heilt sikker på det!!

Kjenne at denne gangen kommer jeg til å bli VELDIG skuffa dersom det ikke klaffer, spess siden jeg for første gang har påvist nøyaktig EL (nesten flaut kor jeg har bommet før) [:)]

Gruer meg allerede til å ta en G test, vil ikke bli skuffa igjen!
Men skal ikke ta sorgen på forskudd da..hehe

Takk for omtanken...Go jenta du [:D]

eg kjem også til å bli veldig skuffa ja..men me må tenke positivt så lenge me kan.
Og så står me jo sammen alle her inne[:)]

ein er god mot dei som fortjener det[;)]

JA VI STÅR SAMMEN HER INNE

Back
Topp