håper så inderlig

x1xiza

Glad i forumet
Håper så inderlig at det skal klaffe denne gangen[;)] har iallefall gjordt alt etter boka hehe[:D]

I kveld er det på`n igjen[;)]
El testene er fortsatt negative, men har veldig vondt i magen idag, har vert veldig trøtt, svimmel, og var skikkelig kvalm før idag[:'(] så tror nok at El er rett rundt hjørna, har stikkinger i brystene også ( noken andre som har det rundt el?? )

Jeg krysser fingrene for at det virker denne gangen.

Jeg har også en del ubehag rundt eggløsning. Eller det vil si når jeg egentlig skulle ha hatt det. Har gått på P-piller fram til nå, men har allikevel ømme bryster og stikkende mage på den tida eggløsningen pleier å være. Blir spennende å se hvordan El blir etter 12 år på piller uten opphold.

Satser på at det er et godt tegn at du reagerer så sterkt rundt eggløsningstid denne gangen. Da klorer det seg sikkert fast en spire!!

Lykke til med prøvinga også. KOS DERE!!

tusen takk, navnesøsteren min [;)]

får hoppe i senga snart[;)] kryssere alle fingrene no!!??? [:D][:D][:D]

Jeg krysser og krysser.

Får håpe det hjelper. Ligg med beina høyt en stund etterpå også, hehe!!

Satser på at du kan fortelle om et posiotivt resultat om noen uker!!

sattser eg også på!! [:D] er så spent no!! tenk om det sku klaffe no, det hadde vert så fantstisk!

Håper det er klaff denne gangen iza [:D][;)][:)]
Det hadde vært skikkelig morro...*krysse fingrer & tær*

Kos deg med sengevalsen & EL.

Selv sliter jeg med å finne nøyaktig EL, vet ikke helt hva jeg gjør galt!
Du spurte om det va fler som hadde samme symptomene som deg, for å være helt ærlig så synes jeg at jeg har symptomer hele tiden [&:] hehe...

LYKKE TIL I ALLE FALL

Tvi Tvi klem fra kathrine

Hei IZA. Lykke til!! Ja jeg har det også slik rundt EL. Egentlig ikke nødvendig for meg å ta test, merker godt når den kommer ja.

det varmer at dere krysser fingrene for meg! no skal eg ut og sykkle litt, eg er litt teit no, for tør ikkje trene så veldig akkurat no, redd for at bevegelsen skal bli for stor til at den sitter no ,hehe[:D][:D][:D]

Foresten, er det sånn at slimet stopper opp viss ein blir gravid? for då skal jo ikkje egget ut liksom..herregud for ei kløne eg er, må le av meg sjølv her, er det rart me har brukt tid på å bli gravide hehe[:D]

Hei igjen Iza.

Håper dere koste dere i går:-) Svarte på dette inlegget i stad jeg, men finner det ikke igjen på denne tråden. Svarer igjen da!

Du må IKKE tenke at du er klønete og at du lurer på mye rart. Det er HELT NORMALT. Jeg lurer også på veldig mye.

Tror det er sånn at mange gravide har utflod, men kan ikke si noe om det slimet er annerledes enn eggøsningsslim.

Trening er visst bare bra dersom man prøver å bli gravid eller er det. I allefall i følge de bøkene jeg har lest! Sykling er sikkert helt toppen.

Nå skal jeg slutte med p-piller for første gang på 12 år. Veldig spent på hvordan kroppen min fungerer og hvordan El blir. Har jo egentlig ikke hatt det på 12 år da! Blir spennende å finne ut hvordan mine sykluser er. Gjett om det blir mange spørsmål på meg her inne da da!!

Lykek til framover og kos deg på sykkeltur!!

Veit ikke helt ang slimet jeg. Hvis egget ikke blir befruket eller ikke fester seg, blir det skyldt ut med mensen

rommler og styrer i magen her! tenk om det skjer noke! EG VIL EG VIL , EG BESTEMMER AT NO SKAL DET SKJE!! [:D][:D][:D]

Eg har allerede bestemt at du er gravid denne månaden![;)]

Hei Monicabebe..

Da håper jeg at du slipper slike sykluser som jeg har hatt... Hadde en på 14 dager så en på 25, så en på 82. Så p-piller KAN helt klart surre på syklusen. Legen min sa det var normalt at det tok et år før den var i orden... Men det skjer med de færreste da.. Er jo MANGE som har blitt gravide med en gang.. Så LYKKE TIL..[:D]

du er no god du då fiorelina vennen! [:D] magen er så øm idag, stikker og rommler..føles litt "rart" , men sånn var det jo sist månad også, men lov og HÅPE[:)]

[:D][:D][:D] SÅ SNILLE OG OMSORGSFULLE ALLE ER!!!

Javisst er vi det [;)] Satser på at du har en bolle i ovnen nå Iza [:D]

eg har akkurat sovet i 3 timer...det pleier eg aldri å gjera...og er så utrolig øm i magen...litt tidlig sikkert, men håper iallefall! [:)]

høres ut som det kan være sådd et frø hos deg , izamor[;)]

kan ikkje annet enn å håpe![:)] men trodde ikkje ein ville merket sånt så fort, eg er full i luft i magen, rommler og styrer her[:)] og er litt vondt..kan jo vera EL no då..og har sinnsykt hodeverk, så skal snart sove igjen.
TAKK igjen til alle her som er så utrolig snille. NATTAKLEM[:)]

Back
Topp