Håper på ul-time

Beckymams

Just keep swimming
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Åh, jeg håper inderlig vi får en Ul time på torsdag. Alle har jo ferie, og det passer best å få tatt d i ferien vår. Så er vi heldige så får vi time i Sandnes på torsdag.

Jeg både gruer meg og gleder meg til en evt ultralyd.

Sent from my iPad using BV Forum

Her tok de private kun ul etter uke 18, men fikk mast meg til time tidligere sa jeg klaget over ingen symptomer , så får neste torsdag når jeg er 12+4 :) 1250 skulle de ha, men er verd det :)

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Åh, jeg håper inderlig vi får en Ul time på torsdag. Alle har jo ferie, og det passer best å få tatt d i ferien vår. Så er vi heldige så får vi time i Sandnes på torsdag.

Jeg både gruer meg og gleder meg til en evt ultralyd.

Ååå da får vi krysse fingrene for at du får :D det er så fantastisk å se og høre den lille for første gang <3 du har noe å glede deg til :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Ååå da får vi krysse fingrene for at du får :D det er så fantastisk å se og høre den lille for første gang <3 du har noe å glede deg til :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg håper skikkelig altså!

Her tok de private kun ul etter uke 18, men fikk mast meg til time tidligere sa jeg klaget over ingen symptomer , så får neste torsdag når jeg er 12+4 :) 1250 skulle de ha, men er verd det :)

Wooow!!! I sandnes betalte jeg 500 for to år siden med dattera mi.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Wooow!!! I sandnes betalte jeg 500 for to år siden med dattera mi.

Helt sinnsykt! Men er privat legekontor m div fagfolk.. Ikke noe som er rettet mot graviditet spesielt.. Og de tar egentlig ikke ul før uke 18- ala den ordinære ul. De tar 1000 kr for legitimen og 250 for bruk av ultralydapparatet...
Jeg fikk mast meg til en ul før å se om det er et hjerte som banke da jeg ikke har noen symptomer... Så er egentlig legitime for det psykiske :)

Forstår godt dere vil :) de jeg gikk er en privat jordmor klinikk med 5 jordmødre som er spesialister på ul :)

Forstår godt dere vil :) de jeg gikk er en privat jordmor klinikk med 5 jordmødre som er spesialister på ul :)

Skulle ønske utvalget var like godt her i nord Norge :(

Har nettopp fått svar fra 5 jordmødre og jeg fikk ul 18 august :) koster 600 tror jeg

Åh, jeg venter og venter! Hun hadde ledig time på torsdag når jeg snakket med henne i forrige uke, men da skulle vi egentlig ha vært på vei hjem igjen. Så fant vi nå ut at vi skulle være lenger på ferie, og håpte da at timen fremdeles er ledig..

jeg å hadde nok tatt privat ultralyd om jeg ikke hadde fått ul nå imorgen hos gyokolog som jeg heldigvis henvisning til da koster det kun 25 kr.. høres utrolig rart ut at noen ikke tar før uke 18? her i kristiansand kan du når du vil omtrent tror jeg .. dem vil vell tjene penger regner jeg med? men de anbefaler ikke før uke 8 da men den som hetr påultra kan du få time på dagen somregel også :-P

Sååå bra du fikk time. Lykke til :)
Her kan man bestille online time rett på nettet

Back
Topp