håper på svar

snoopey

Glad i forumet
hei!eg lure på om nogen he erfaring mæ brug av en p-pille som hette cerazette?eg slutta på dn 16.07.05 å har isje fått mens ijen,mn he ømme bruster.spes vortene å he oppblåste mege,hadde menssmerter her for 2 dager si,mn ingen mens

eg tok en test på fredag,mn an va negativ,mn si eg isje vet kæ ti eg sgo ha mens kan dæ vær tiligt å teste.eg får nok bare venta i stond t å håpa på dæ besta[;)]ser du ialfalt isje he lenge ijen t du sga ha.jenta,elle gutt?

veit korleis du har det ja, ønsker deg lykke til [:D]
eg skal til legen i morgo, enten så kjem eg med ei trist melding her ( mest sannsynlig) eller ei glad melding, må berre ikkje gi opp iallefall

jau takk for dæ[;)]lykke t til dg au i mårå[;)]
eg kjøpe nok en test t i vega nå så får eg sjå koss dæ går.vist isje tanten plutselikt sgo dokke opp før dn ti då,mn håpe igroen isje hailt dæ då på en måde

Hei! jeg går på samme pillene.. og har også rare symtomer.. Men nå har jeg vært fri et par dager å har enda plager. Jeg blir kvalm hver gang jeg har spist å er har nederst på magen.. jeg tror jeg skal ta en test for jeg begyner å lure.. Jeg skal ringe til legen i morgen fordi jeg tenkte jeg skulle få spiral så jeg slipper å tenke på å ta de der pillene.. avglemt er de også blitt noen ganger.

er det 1 minipille type det?

de æ kombinert minnipille å p-pille.flaire myste mensen hailt,eller delvis av di.

cerazette inneholder 0,075 mg desogestrel,mn eg he isje peiling kæ dæ æ.står på pakken at dæ æ minnipille,mn æ en kombinasjon

litt kjedelig vist den ikke er 100% sikker. må du ta den til samme tid hver dag eller?

sga vær liga sikker som vanlige p-piller så eg he hørt.å kan tas kæ ti som helst på dagen,mn di saie vel mæ alle p-piller at dæ æ best å ta di på ca samme ti kvær dag.

eg he læst litt å dæ kan vær pga hormon itter bruk av p-pillen at eg he div symtom.æ kun kort ti siden eg sluttet på di ser du,mn tia vil visa kæ dæ æ
ORIGINAL: Ilona85

Hei! jeg går på samme pillene.. og har også rare symtomer.. Men nå har jeg vært fri et par dager å har enda plager. Jeg blir kvalm hver gang jeg har spist å er har nederst på magen.. jeg tror jeg skal ta en test for jeg begyner å lure.. Jeg skal ringe til legen i morgen fordi jeg tenkte jeg skulle få spiral så jeg slipper å tenke på å ta de der pillene.. avglemt er de også blitt noen ganger.

nå he eg fått svar på urinprøven.di fant ingenting.så eg he ialfalt isje urinvaisifeksjon å dæ æ jo bra,mn eg får bare venta å sjå ei stond om symptoma gjer seg.får håpe du finne svar på dine symptom ialfalt ilona85[;)]

Hei,hei! Det var jo bra[:)] Jeg skal til gynekologen å få spiral.. Nå har jeg heldigvis sluttet å bli kvalm hver gang jeg spiser. så jeg tror det var bivirkninger pga.p-pillene. Jeg har slutta med de nå å har ikke hatt kvalme siden. Så foreløpi klarer vi oss med kondom.[&:] Uansett så regner jeg med at de sjekker om man er gravid før de setter inn spiral..

kvalmen min gjekk ayu vekk 2 vege itte eg slutta mæ pillen,mn eg begynte å bli kvalmen når eg slutta.merkelige greie mæ dai hormona så herja i kroppen

Back
Topp