Håper på positiv test...

tutta87

Andre møte med forumet
Noen av dere som har testet negativt på ikm, men likevel vært gravid? Jeg testet med CB digital i dag, men fikk " ikke gravid":( føler det litt rart siden jeg har faste sykluser på 27 dager og masser av symptomer (mer enn når jeg ble gravid med nr 1).. Tenker at jeg lurer kroppen litt siden jeg ønskervå være gravid.. Når er det lurt å teste igjen å hvilken test anbefaler dere? :)
 
Jeg er sånn som bruker laaaang tid på å teste positivt, og med datteren min testet jeg i ukevis. Nå har jeg søppla på badet full av negative tester, men føler meg så gravid at jeg ikke er i tvil likevel. Har kastet opp hver dag i en drøy uke og allerede vært hos fysioterapauten pga bekkenet. Kombinert med at mensen aldri kom, men at jeg hadde en liten, rar blødning en uke etter ubeskyttet samleie, BHene er for små, datteren min klager på at melka er 'æss' og jeg har SYYYYKT lyst på vaffelkjeks så kjenner jeg at det er lite tvil :)
Men skulle jo gjerne hatt det bekreftet da, så har bestillt billigtester (huff, så dyre de er på apoteket) i dag og regner med det sikkert har blitt fart på hcg-nivået til helgen :)

 
Det virker jo absolutt som du er gravid da:) gratulerer:) Jeg blir litt i tvil pga negativ test, men har en tro og et håp enda;) Testene er veldig dyre, tenker at hvis TR ikke er kommet til torsdag/fredag får jeg teste igjen:) håper bare ikke kroppen lurer meg:) Symptomene mine er : Mensmurringer Kvalme spes om kvelden Tykk hvit utflod Merklig smak i munnen av og til Ømme og varme pupper Vondt i korsrygg/bekken Svimmel (besvimte forige onsdag pga veldige smerter i livmor) Veldig følsom/ humørsvingninger Fikk rosa-aktig utflod ca 5 dager etter EL
 
Det høres jo ut som det skjer noe da, ja :)

Men om du får så kraftige smerter i livmoren at du besvimer kan det være en ide å ta en tur til legen... Bare for å sjekke at alt er i orden med deg og den eventuelle spiren :)

Krysser figrene for deg ;)
 
noen produserer hcg veldig sent. Jeg ville tatt en tur til legen og tatt en blodprøve jeg:) eller tatt en vanlig test om noen dager. Vet de digitale trenger litt mer hcg enn stimmler. 
 
I begge to forrige sv-skapene har jeg ikke fått positiv test før i uke 5! Altså dag 36-37 i syklus... Så det er mulig ja.. Denne gangen testa jeg merkelig nok positivt før IKM! S¨nå er jeg spennt på om det blir flytting av termin på UL denne gangen.. Begge ganger tidligere har terminen blitt utsatt.. 1-2 uker... men begge kom på "min" egen termin;-)
 
Gratulerer til alle dere som har positive tester:)) Jeg er i dag en dag over IKM og har hatt en sytti hodeverk, svake murringer, vondt i korsryggen, veldig varm og kald om hverandre og suuuuper trøtt.. Hadde en liten prikk med brun-rosa utflod å tenkte at nå kommer TR, men har ikke kommet enda så håper hun holder seg borte og at jeg får positiv test neste gang jeg tester.. :)
 
Back
Topp