Håper på nr 2.

Sarah 4 mnd❤

Syns tiden har gått sykt fort:eek:. Nå er høsten her og Sarah er alt 4mnd❤.

Etter at hun fikk de 2 tennene sine har vi fått en helt ny baby. Hun gråter ikke så mye lengere, tar smokk og sover i vogna:). Hun hadde en periode på noen uker som hun nektet vogna, og soving på dagen har ikke alltid vært lett. Nå sover hun i vogna i stua eller på tur:). Og veldig deilig at hun kan kose seg med smokken på dagen når hun skal sove.

Hun er en skikkelig blid jente og gir klare beskjeder når hun ønsker noe:). Hun har så smått fått inn rutiner på soving en sin på dagen og det er deilig at det blir litt forutsigbart.

Hun ammer skjeldere og er mindre intressert i puppen, mest nysgjerrig på ting som skjer rundt. Hvis pappaen snakker prøver hun å reise seg opp.. Vi har såvidt begynt med litt smaksprøver, begynte sist uke. Hun er veldig intressert i mat❤.

Vi koser oss og nyter den fine jenta vår❤. Storebror syns også det er super stas❤❤
 
Sarah 5mnd og 3 uker❤:eek:

Her flyr dagene avgårde, hun blir 6mnd neste fredag:eek:.

Vi var på forsinket 5mnd kontroll igår og vi har en stor og frisk jente❤❤. Hun veier 9675g og er 70cm lang. Hun er større enn det broren var på samme alder.

Sarah spiser 3 måltider, frokost middag og kvelds. Vi begynner såvidt nå med lunsj. Hun er interessert i mat og elsker å sitte ved bordet❤. Hun ammer ved siden av.

Sarah er aktiv, snur seg fra rygg til mage og andre veien, flytter seg i sirkler på gulvet:). Og nå har hun 4 tenner❤. 2 oppe og 2 nede:).

Mannen har flyttet inn på soverommet med oss igjen og Sarah er flink å sover i sin egen seng❤. Vi storkoser oss alle sammen❤❤
 
Last edited:
Sarah 7 mnd[emoji173].

Nå er det lenge siden oppdatering og vi hoppet rett over 6mnd:eek:. Her har det skjedd så mye, så ikke fått tatt meg tid til å skrive eller ork.

Jeg ble veldig syk 5 dager før Sarah ble 6mnd og ble lagt inn på sykehuset med en alvorlig infeksjon i halsen som gjorde at jeg ikke kunne svelge. Veldig høye infeksjonsprøver og hovend i halsen, så de var redde for at jeg skulle ha problemer med å puste. Jeg fikk ikke lov til å amme pga antibiotika og andre medisiner. Det var trist og jeg klarte ikke pumpe, da allmenntilstanden min var svært dårlig.
Mamma var med oss på sykehuset første natten, da jeg ikke kunne ta vare på Sarah alene. Mannen skulle dagen etter, men ville helst dra hjem med ungene. De dro hjem og jeg ble sikkelig fra meg og gråt og gråt. Det var første natten uten Sarah. Det gikk nogenlunde greit, men mannen måtte jobbe mye med ho, da hun er vandt til å bli lagt av meg. De andre 4 dagene på kvelden gikk så mye bedre.
Sarah aksepterte flaske og amming var historie. Jeg fikk komme hjem på 6mnds dagen til sarah[emoji173]. Jeg ble sykemeldt i 3 uker og mannen tok pappaperm.

Vi fikk også omgangssyke for litt over 2 uker siden og alle 4 ble ganske dårlige. Tror rett og slett at vi hadde norovirus, men etter et par dager var vi friske igjen [emoji173].

Så litt mer koselig oppdatering [emoji173].

Sarah begynner å bli en stor jente[emoji173]. Vi var på 6mnd kontroll i førsten av desember, hun veide 9955g og var 73cm lang, så stor jente:). Hun utvikler seg utrolig fint og er langt framme med enkelte ting. Nå er det fart på gulvet, selvom det ikke går framover enda. Hun skyver seg bakover og rundt i sirkel, samt ruller begge veier:). Tann nr 7 har kommet og det er flere på vei [emoji28].

Nå er det jul og sarahs første[emoji173]. Vi koser oss masse alle 4 og virkelig nyter dagene:) Jula i år har vært perfekt på alle måter, selvom jeg kunne ønsket at det var snø[emoji173].

Håper virkelig dere også har hatt en fin jul[emoji173]. Vi koser oss og er friske alle sammen (bank i bordet):)
 
Sarah 9mnd[emoji173].

Månedene bare flyr avgårde og jeg rekker ikke å følge med snart[emoji33].

Sarah er stor og fin jente[emoji173]. Frisk og rask[emoji4]. Hun har begynt å krabbe, sittet stødig og prøver å reise seg opp[emoji28]. Så vi får trimmet oss nå[emoji23]. Sarah har fått 8 tenner og holder nå på å få flere[emoji28].

Sarah sier også mamma, pappa, se og nei[emoji28]. Det er mye nei her omdagen. Pusen får kjørt seg, Sarah er helt vill etter katta[emoji28]. Men han er veldig kosete på henne og ønsker at hun koser, ikke prøvd å klore henne eller noe. Men jeg følger med hele tiden[emoji173].
Jeg koser meg virkelig i mamma perm og glad for at jeg får være hjemme til midt i juni[emoji4].

Eller har jeg begynt å trene og det er så deilig å gå litt tid på "seg selv" igjen. Og begynne å få tilbake kroppen min[emoji4] .

Håper dere lesere har det fint også[emoji173]
 
Så herlig å lese om lille Sarah [emoji173] Hjelpes, som tiden flyr altså! Godt å høre at alt står bra til :D Og så flink du er som er i gang med trening!
 
Livet er ganske travelt nå ja, og det går fryktelig fort. Kjekt å høre om Sarah. [emoji173]
 
Sarah er snart 1 år[emoji33][emoji173]. Bare 9 dager igjen[emoji173]. Hun fikk litt ting på rommet sitt for en uke siden og tenkte hun skulle begynne å sove der fra helgen[emoji173]. Nå leker hun og koser seg der [emoji173].
4e6b191aa46485d72d968344c8436152.jpg

Søte lille jenta mi som har blitt så stor[emoji173]. Hun har en herlig personlighet og vi elsker henne alle 3 så høyt[emoji7].
Håper alle får en super 17 mai feiring[emoji173]
 
Er det sant?? Snart 1 år! Wow!! Gratulerer så mye med dagen på forskudd [emoji173] Og god 17. mai-feiring [emoji8]
 
Tenk, snart ett år[emoji173]️ Koselig rom hun har:) Håper dere har hatt ei fin feiring i dag!
Takk for det[emoji2]. Hun har sin 2 natt der i dag[emoji173]. Natten som gikk, gikk veldig bra[emoji173]. Vi koste oss, håper dere gjorde det samme[emoji173]
 
Søt, stor jente på eget rom! Dette året har gått så fort! ❤
 
Back
Topp