Håper på Mai barn istede :)

Håpa det klaffa for meg denne gangen, men gjorde ikke det. TR kom i går=/ Men men, håper syklusen ikke tuller denne gangen som sist, hvis den holder seg stabil er IKM 29 Aug:) Virker som en EVIGHET å vente til å kunne finne ut om det klaffer:p
 
Dette blir vår 8 PP, og med tre spontanaborter bak oss håper vi nå snart det skal klaffe <3 kanskje mai 2013 blir vår mnd? :)>
 


Lykkeliten* skrev:
Dette blir vår 8 PP, og med tre spontanaborter bak oss håper vi nå snart det skal klaffe <3 kanskje mai 2013 blir vår mnd? :)>


Huff, 3 SA hørtes utroliog slitsomt og trist ut... :( *trøsteklem*
Jeg krysser alt jeg har for at det klaffer for dere denne gangen og at dere får en liten herlighet i mai måned! Tvi tvi :)
 
Hei!
Håper på mai baby!! el rundt 18-19 aug. første pp, men stresser ikke:) (jeg stresser ,men ikke samboeren min) hihi..
 
Håper her også, 4 pp, forventet eggløsning rundt 21/8, og dersom det klaffer blir vel terminen ca 16/5. Hadde vært koseleig med mai-baby:) Har bestilt eggløsningstester - skal prøve det for første gang, blir spennende:) Lykke til alle sammen, håper vi blir værende her :)
 
Hei hei damer :-)

Jeg har smuglest litt på "mai 2013" (og "april 2013" måneden før..) ettersom vi nå - hvis det blir klaff denne gangen - har termin 4. mai (ut i fra syklus på 26 dager).
Ettersom jeg er 7 dpo, så har jeg begynt å svi av billigtester allerede emoticon 
Klarer jo ikke vente! emoticon

Nå krysser vi fingrene for mai-baby! emoticon

Lykke til alle sammen!!
 
Hei hei damer :-)

Jeg har smuglest litt på "mai 2013" i det siste (og "april 2013" måneden før det..) ettersom vi nå - hvis det blir klaff denne gangen - har termin 4. mai (ut i fra syklus på 26 dager).

Da jeg nå logget inn og la inn informasjon og dato for første dag i siste mens, fikk jeg "I dag er det 15. august, og du er på dag 20 av syklusen. Det er 7 dager siden eggløsningen, 8. august, og 6 dager til en graviditetstest kan være positiv." He he.. Ettersom jeg er 7 dpo, så har jeg begynt å svi av billigtester allerede :-p
Klarer jo ikke vente! :-D

Hvis vi lykkes denne gangen har vi antatt termin dato
3. mai ut fra unnfangelse/ eggløsning
4. mai ut fra syklus på 26 dager (sist gang, som stemmer med eggløsning 8. august)
5. mai ut fra syklus på 28 dager (varierer noe, men både gjennomsnittlig og oftest 28 dager)
Altså uansett helt i begynnelsen av mai :-D

Så nå krysser vi fingrene for mai-baby! <3

Lykke til alle sammen!!
 
åå så gøy. Gratulerer så mye. :p oppdaterte testetråden jeg, håper det er greit.
 
så koslig da folkens :-) Mai baby høres perfekt ut :) er 9 dpo idag jeg =) SPENNENDE :)
 
Back
Topp