Håper på Mai barn istede :)

C91

Flørter med forumet
Har prøvd å få barn siden April, men har ikke klaffet enda :) så håper på mai nå da, som TR kom :) om det klaffer nå, så blir det "termin" 5.mai :) Noen andre som håper på mai barn eller ? =) å som kanskje har noen gode tips om hvordan man skal bli gravid ? :D prøvde eggløsningstester forrige mnd, men hjalp ikke det heller..

Kjenner du eggløsning? Merker du forskjell på kroppen? 

Heisann!! Kjedelig at det ikke klaffet sist da. Får krysse fingrene for maibarn:) Jeg skal prøve for første gang nå, og klaffer det blir det isåfall termin 10 mai! Prøvde EL test for moro skyld nå i forige uke og EL kom akkurat når den skulle, så jeg skal fortsette å teste meg for å være sikker på å treffe på riktig dag/dager! LYKKE TIL :D

Jeg får holde meg ilag med deg,jeg :) har hatt min 3 sa i år, men kanskje det klaffer neste gang :)

Nei, jeg vet av noen som skjenner at de har eggløsning ja, men jeg skjenner det ikke :) jeg har syklus på 28 dager som er presis hver gang, så regner jeg ut det på sånn eggløsningskalkulator inne på sia her, å tar eggløsningstest noen dager før å hver dag til jeg får positiv test :) brukte eggløsningstester for første gang, forrige eggløsning, og den kom presis den og gitt :)

Oi, så morro da :) synes det er greit å ta eggløsningstester jeg også, for da har man litt oversikt hvertfall og til meg kom den også presis :D men klaffet ikke likevell :( men skal prøve enda hardere denne mnd :D masse lykke til , til deg også :D arti at vi er flere :D 

Hei :D Oi, det var ikke noe hyggelig og høre :( Men ønsker deg MASSE lykke til denne gangen :-D 

Håper vi er heldige her og, men ingen store forhåpninger.... tok to år sist.... LYKKE TIL TIL OSS ALLE!!!!

prøvde på april baby vi å men fikk tr i går.. Så da satser vi på en mai baby i stedet:) Hvis jeg blir gravid nå så får jeg termin 2 Mai:) 

OG LYKKE TIL ALLE SAMMEN!

oioi, da er vi mange i som har i starten av mai da :) så spennende :) gleder/gruer meg til dpo igjen :p hehe.. ingen som har nå tips da, for å få litt fortgang i det ? ;) jeg har planer om å prøve hostesaft og wild yam denne gangen :D

Vi har bare tenkt å kose oss med prøving, så får vi se om det klaffer:) Pleier og få mer lyst på kos når jeg er i dpo land;) så får bare kjenne etter lysta;)hihi<3

Hei på dere :)

Håper på å komme inn her på mai forumet... Da TR kom i går :o( Ny ikm 6 mai *håååååpe*

Jeg vil , jeg vil , jeg vil :o)

Lykke til alle sammen....!!

krysser fingrene for oss alle :-D vært perfekt å fått en barn føøøør sommeren :-D jeg er så utålmodig :p

Så dumt det ikke har klaffet, men får håpe på en mai-baby emoticon

Her begynner vi mest sannsynlig prøving i august, og hvis det klaffer første gang blir det vel mai baby:) Neste mens forventet 3 august :)

Håpa på april men TR kom igår så da satser vi alt på mai!:D Har fått låne en CB fertilitetsmonitor, så er spent på å teste ut den:) Lykke til, til oss alle sammen!

Hei :)

Vi har prøvd på nr 2 i ett år, prøvd eggløsningstest flere ganger og vært på undersøkelse. Klaffer det neste gang så blir også min termin 5 mai, så vi har samme syklus. Men jeg tenker ikke så mye på det lenger, blir bare så skuffa når det er negativt.
Lykke til!!

Ps: klaffet på første forsøk første gang :)

så koslig at vi er så mange i august nå :-) håper vi får holdt oss ilag å at det klaffer for oss alle sammen !! :-D Vi får stå på jenter ! :-D verste tiden er dpo synes jeg ! vanskelig å la være å teste tidlig!hater negative graviditetstester ! hehe :)

så koslig at vi er så mange i august nå :-) håper vi får holdt oss ilag å at det klaffer for oss alle sammen !! :-D Vi får stå på jenter ! :-D verste tiden er dpo synes jeg ! vanskelig å la være å teste tidlig!hater negative graviditetstester ! hehe :)

Her håper jeg også på å havne. IKM er 24 august og termin blir da 7 mai:) 

Håper vi blir en stor gjeng som kommer her etterhvert. Grugleder meg også til DPO land og har bestilt 33 g-tester, så dere kan tro jeg lider av testegalskap

Back
Topp