Håper på å bli en av dere...

RAB

Glad i forumet
Blir jo helt sprø....går å kjenner etter symptomer som jeg ikke er sikker på finnes engang :-( Blei veldig lett gravid sist og har vel en liten forventning om at det går like lett denne gangen....og kjenner jeg er redd for reaksjonen min derom dette ikke går i boks....

Uff.....vet mer til helgen...venter TR på søndag.... testet på tirsdag (VET det var VELDIG tidlig) og testen var da negativ..

Har kjent litt kvalme og svimmelhet (kan skyldes andre ting)
Prikker i brystene...men de er ikke ømme(!!!)
Hadde sterke mensensmerter i korsryggen dagene etter EL(??) har ikke hatt dette før..
Og livmorhalsen har trukket seg veldig høyt opp og er hard...tror ikke den har vært så høyt oppe noengang...men det kan jo sef være innbildning..

Tror jeg må prøve en test før søndag altså... :-D
 
Hvis du er gravid, vil jo mest sannsynlig en test slå ut svakt positiv da :)
Men d beste er å vente til dagen før :) ser du ønsker dette veldig, så skal krysse alt jeg har for deg at d er foreandringene i kroppen som sier deg at du har en Spire der <3

Masse lykke til :)
 
Litt rart også...for når jeg var hos ei venninne på babybesøk i går, og hun ammet så var det nesten som å få melkespreng selv (??) noen vært borti sånt før??
Herregud...begynner å få sånne falske svangerskapsgreier som bikkjene har :-D hehehe :-) sikkert syken som spiller meg et lite puss :-) hmm....vi får se nå da...viser seg at jeg har tulla med dagene...TR er ikke ventet før tirsdag(!!) og det vil jo da si at jeg sikkert har regner feil ang EL også :-( tok en test i dag bare for å gjøre det...og den var negativ..... lever enda litt i håpet da..

 
det håper vi også på, spennende tid dette her!! Masse lykke te alle sammen!
 
Testet med morgenurin søndag...men den var negativ... sannsynligheten for at jeg har en liten spire er nok liten....

Allikevel er jeg kvalm heeele tiden...har vært det en uke nå... Mangler vel jern eller noe :-) herregud som kroppen kan lure en ;-)

Venter TR i morgen, så det blir jo litt spennende å se om hun dukker opp, merker at jeg ikke slipper taket i det bittelille hååpet før hun dukker opp :-) hehehe :-D

Håper alle har hatt en fin fin helg :-)
 
Back
Topp