Håper jeg er den siste...

Dette var trist å lese :( da var dine mistanker reelle. Har vært der selv at man bare føler at det er noe galt. Ta vare på hverandre, så håper jeg at det ikke går lang tid før det klaffer for dere igjen. Masse lykke til og ta tiden til hjelp.
 
Hææ, ikke du også?! Huff, så trist :( Også så kjempesynd at mistankene dine var riktige :( Huff, gruer meg litt til ul på søndag jeg nå kjenner jeg..

Sender deg en god klem!
 
Å nei! Enda en? Jeg kan nesten ikke tro det... Dette er bare så trist! :(

Sender deg de varmeste klemmer <3
 
Huff!
Kjære, kjære deg!
Jeg vil bare si at du må spørre og grave for å få en medisinsk grunn til å vente med å prøve igjen, hvis du blir anbefalt å vente et par sykluser...
Vi gjorde ikke det, og da vi var inne til henvisningssamtale for ivf, fikk vi vite at kroppen "husker" at den kan bli gravid hvis den nettopp har vært det, og at det derfor kan gå fort hvis man mister. Det var det ingen som sa til oss da vi mistet sist, så vi brukte 26 mnd på å få den til å sitte denne gangen. Og jeg har mer enn en gang angret på at vi ikke spurte og gravde mer den gang da, for tenk om!

Det er utrolig tungt å miste, og enda mer når man har brukt lang tid på å få klaff, derfor tenker man mye "tenk om" og "hva hvis". Uansett hva man bestemmer seg for at man ikke skal tenke på.
Derfor er mitt råd; ikke gi deg før du får svar. Spør om alt du kan i forhold til å prøve på nytt. Om så; be om utredning fra spesialist. Og mest av alt; ta deg tid til å sørge. Og krev å få tid til å gjøre det!

Tenker veldig på deg, for jeg kjenner meg så godt igjen!
 
Da jeg mista, så satt den igjen to uker senere! Tok eggløsningstest, og fikk lokka mannen til køys med en gang. Nå er hun 1,5 år! Håper dere får det til så fort dere ønsker <3
 
Ånei ånei, så trist, er så lei meg på dine vegne! :( Har ikke så mye å si som kan trøste, men sender en varm klem og masse gode tanker til deg. Ønsker deg alt det beste videre, håper alt går bra neste gang <3
 
Jeg spurte gyn i dag, og har fått klarsignal til å prøve med en gang. Var obs på det, nettopp fordi kroppen kan huske og ønske seg tilbake til gravid tilstand.
Skal ta meg tid til å sørge i dag, og i morgen. Men så må faktisk livet gå sin gang. Gleder meg til å komme i gang med treningen igjen, og tenker det blir min terapi.
Jeg var så mentalt forberedt på dette, at jeg nok har gjort unna noe av sorgen på forhånd.

Takk for alle gode ord jenter. Dere er supre! Fortsett å ta godt vare på hverandre, så håper jeg den siste har forlatt dere nå, før fødinga starter.
 
Å nei, så utrolig trist å høre.. Stor klem til deg ❤
 
Uff! Ikke du også :( Dette var utrolig leit å høre.., sender deg en stor og varm klem, og masse lykkeønskinger for dere i fremtiden <3
 
Forferdelig trist. Mange klemmer til deg. :( <3
Dette tar jo ingen ende :(
 
Så trist:( mange gode tanker til deg <3
 
Back
Topp