På fredag 25/7 var jeg på 12ukerskontroll. Fikk vite at jeg hadde urinveisinfeksjon, og fikk medisin for dette. Vi prøvde å finne hjertelyd - uten å lykkes.
På kvelden merket jeg at jeg hadde blødd litt, men tenkte at dette var pga uvi'en. Fortsatte å blø litt brunt blod helt til i går. I går kom det friskt blod, så vi ringte med en gang til legevakten og vi fikk prate både med gynekolog og jordmor. De fikk diskutert litt og ble enig om at jeg skulle få komme på ultralyd i dag.
Vi dro på ultralyd, og der fikk vi se bare en tom fostersekk. Ingen foster.
Så nå har jeg fått tabletter som skal få dette ut.
På feedags morgen tar jeg de siste, så alt burde være over iløpet av 6 timer.
Dette er veldig trist. Jeg hadde passert 12 uker og trodde at jeg var "safe". Har ikke hatt vondt en eneste plass heller.
Vi prøver å tenke positivt, vi skal giftr oss i august til neste år så nå skal jeg fokusere på bryllup, det siste skoleåret mitt og ikke minst gutten vår. Heldig vis smiler jeg av guttungen hver dag, og vi koser oss veldig med han.
Kommer nok til å være innom av og til her på forumet for å følge dere videre
Lykke til videre alle sammen, så håper jeg virkelig at jeg er den siste som forlater dere.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
På kvelden merket jeg at jeg hadde blødd litt, men tenkte at dette var pga uvi'en. Fortsatte å blø litt brunt blod helt til i går. I går kom det friskt blod, så vi ringte med en gang til legevakten og vi fikk prate både med gynekolog og jordmor. De fikk diskutert litt og ble enig om at jeg skulle få komme på ultralyd i dag.
Vi dro på ultralyd, og der fikk vi se bare en tom fostersekk. Ingen foster.
Så nå har jeg fått tabletter som skal få dette ut.
På feedags morgen tar jeg de siste, så alt burde være over iløpet av 6 timer.
Dette er veldig trist. Jeg hadde passert 12 uker og trodde at jeg var "safe". Har ikke hatt vondt en eneste plass heller.
Vi prøver å tenke positivt, vi skal giftr oss i august til neste år så nå skal jeg fokusere på bryllup, det siste skoleåret mitt og ikke minst gutten vår. Heldig vis smiler jeg av guttungen hver dag, og vi koser oss veldig med han.
Kommer nok til å være innom av og til her på forumet for å følge dere videre
Lykke til videre alle sammen, så håper jeg virkelig at jeg er den siste som forlater dere.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app