Håper jeg blir den siste.

maggie91

Elsker forumet
Junibarna 2015
På fredag 25/7 var jeg på 12ukerskontroll. Fikk vite at jeg hadde urinveisinfeksjon, og fikk medisin for dette. Vi prøvde å finne hjertelyd - uten å lykkes.

På kvelden merket jeg at jeg hadde blødd litt, men tenkte at dette var pga uvi'en. Fortsatte å blø litt brunt blod helt til i går. I går kom det friskt blod, så vi ringte med en gang til legevakten og vi fikk prate både med gynekolog og jordmor. De fikk diskutert litt og ble enig om at jeg skulle få komme på ultralyd i dag.

Vi dro på ultralyd, og der fikk vi se bare en tom fostersekk. Ingen foster.

Så nå har jeg fått tabletter som skal få dette ut.

På feedags morgen tar jeg de siste, så alt burde være over iløpet av 6 timer.

Dette er veldig trist. Jeg hadde passert 12 uker og trodde at jeg var "safe". Har ikke hatt vondt en eneste plass heller.

Vi prøver å tenke positivt, vi skal giftr oss i august til neste år så nå skal jeg fokusere på bryllup, det siste skoleåret mitt og ikke minst gutten vår. Heldig vis smiler jeg av guttungen hver dag, og vi koser oss veldig med han.

Kommer nok til å være innom av og til her på forumet for å følge dere videre :)

Lykke til videre alle sammen, så håper jeg virkelig at jeg er den siste som forlater dere.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Neiii såå trist å lese. Du får kose deg med bryllupet i allefall og sikkert deilig å bli ferdig med skolen. Så kommer nok sjansen snart igjen. Kleeem <3

Huff så trist :(

Så utrolig trist å lese! Kan ikke se for meg hvordan du har det, men sender deg en god klem! Håper også at du slipper å oppleve dette igjen!

Fra mobil.

Å neiii! Så utrolig trist :( det er virkelig helt forferdelig når slikt skjer. Håper det går bra med dere, selvom jeg vet at det helt sikkert er ekstremt trist nå :(
Lykke til med bryllups planlegging og alt. Så kommer nok sjansen snart igjen <3

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Nå fikk jeg helt vondt i magen :( Var 11+4 da dette skjedde meg i oktober, og det var en helt grusom beskjed å få. Grin masse og få det ut, det beste er å få en reaksjon på det nå. Føler virkelig med deg! :(

:( :(

Nei dette var trist:( Liker du er så posetiv som du er nå. Håper du får et fint skole år og bryllup og at det ikke blir som dette neste gang:)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Så fryktelig trist å høre :( Virkelig forferdelig. Håper inderlig du finner trøst i at du faktisk har fått et barn til verden før, så det går garantert bra neste gang du blir gravid. :hug003

Det var triste nyheter!! :( Håper det går bra med deg. Du har jo noe positivt og gledelig å se frem til i det minste, men det må være fryktelig likevel.

Klemmer fra meg!!

Tusen Takk for gode ord alle sammen <3

Uff, så vondt å lese! Ta vare på hverandre og kos dere med alle planer :)

Huff det var trist å høre! :( Kos deg med byllupsplaner, så håper jeg du slipper å oppleve dette igjen, og at spiren sitter neste gang dere tenker å prøve!

Takk for støtten alle:)

Jeg blør fortsatt litt, så må nok ta tablettene i morgen.. hadde håpa litt at det skulle komme av seg selv, men :( syntes dette er helt grusomt.

Har ikke ord, dette er vond lesning... håper ny spire sitter fort igjen, og at all uflaksen er oppbrukt nå... Vanskelig å forestille seg å mist etter at man endelig har senket skuldrene, men fint at du orker å følge forumet litt fordet ❤️ ønsker deg bare gide opplevelser heretter!

Sent from my iPad using BV Forum

Dette var veldig trist og høre :-( Vet ikke helt hva jeg skal si... Ta vare på hverandre og snakk sammen så blir det bedre etter hvert. Kos dere med planlegging av bryllup så håper jeg dere blir gravide igjen så snart dere føler dere klare for det <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp