Håper eg kan joine dere snart :)

Benjamin sin mamma

Elsker forumet
Januarhula 2014
Hei hei!

Har hatt symptomer i en uke nå, men negative tester i 3 dager.. skal prøve med sånn tidlig-test i morgen tidlig :) men har ikkje menstid før om 7 dager, så eg får krysse fingrene for at den er positiv allerede nå
Håper eg kan komme inn til dere snart

Har prøvd i 9 måneder, så er på tide.. Satser på at eg kan oppdatere tråden med positivt svar i morgen, det hadde vært veldig knall


er det forresten noen andre som har blitt kvalme allerede? eg har ikkje morgenkvalme, men hele-ettermiddagen-og-natten-kvalme
 
LYKKE TIL!!!!!! :-)
 
håper du får komme inn her jeg også

meeen ville ikke forventet positiv test i morgen viss du ikke venter tr før om en uke?! det er gaaanske så tidlig.. men men det er jo de som får tidlig positiv ogsåemoticon
 
Ingen kvalme hos meg enda, men kjenner meg litt "uggen" og jeg er også veldig tidlig enda...
Håperhåper vi ser deg her med POSITIV oppdatering imorgen eller om en uke! Masse lykke til!!! :-D
 
Lykke til :)
 
takk jenter

LadyOnHeels: Har kjøpt rfsu, test tidlig test
Med den kan du teste 6-15 eter befruktning. Så den skal slå ut tidligere enn vanlige tester
 
Da håper jeg at vi kaan joine gruppa sammen, for jeg vil også inn hit. Men tr kommer skal ikke komme før om ca 12 dager. Er jo såå lenge å vente...

Men lykke til!
 

Krysser fingrene for at du kommer inn hit! 

Lykke til :D

 
Lykke til! Håper du kommer inn hit :)
 


Benjamin sin mamma skrev:
takk jenter

LadyOnHeels: Har kjøpt rfsu, test tidlig test
Med den kan du teste 6-15 eter befruktning. Så den skal slå ut tidligere enn vanlige tester

oi, hvorfor visste ikke jeg det når jeg gikk å veeentet etter ELemoticon

masse lykkt til med testingen!! 
 
Krysser fingrene for dere :)
 
Back
Topp