Håper du på gutt eller jente?

Jeg håper på jente, av den overfladiske grunnen at jeg elsker å sy barnetøy, og det er så mye mer å velge i til jenter, sukkersøtt med rysjer :hilarious: mannen håper på gutt:hilarious: blir selvfølgelig glad, uansett hva som gjemmer seg der inne ♥️

Praktisk sett hadde det vært best med jente. Samboer vil gjerne ha en gutt for han sier han får jente overdose her både på menneske og dyrefronten !

Håper på jente :)

Jeg har lyst på jente, har jente fra før. Men før jeg fikk storesøster var jeg overbevist om at jeg kom til å blir ren guttemamma da jeg ikke er så dillete :hilarious: Fikk en råtass av ei jente :cool: Blir selvfølgelig like glad uansett hva vi får :Heartblue:Heartpink Samboeren ønsker seg faktisk også jente :love7

Jeg har to jenter fra før så vi ønsker oss selvfølgelig en gutt også ❤️ Men jeg blir veldig glad om det er en jente også ❤️ Synes det er utrolig koselig med døtre ❤️

Spiller ingen rolle for min del, begge er like velkomne da vi ikke har barn fra før :love2
Samboeren sier dog at han bare produserer gutter så da får vi se da:laughing002 (han har ikke barn fra før han heller)

Håper på jente siden vi har en gutt fra før og det er sikkert 98 prosent gutter i min manns familie.

Blir like glad for begge deler :) Har ei jente på 10 år og en gutt på snart ett år. Kan jo tenke meg at det hadde vært veldig gøy for sønnen min om han fikk en lillebror, men supert med lillesøster og :Heartred

Første svangerskap ønsket jeg jente av uvisse grunner og fikk gutt. Han er verdens herligste så merker at jeg denne gang ikke har noen mening om det i det hele tatt:happy: Begge kjønn er like velkommen!

Har en gutt fra før, så hadde vært stas å få prøvd seg som jentemamma også. Kjenner jeg har et lite behov for å kjøpe søte små kjoler og annet dilldall. Men klart, det viktigste er en sunn og frisk baby:)

Var veldig innstilt på at om vi skulle få en til, så ble det en gutt til! Men nå som jeg er gravid, får jeg ikke til å lete etter guttenavn, se på gutteklær ect.. o_O

Var veldig innstilt på at om vi skulle få en til, så ble det en gutt til! Men nå som jeg er gravid, får jeg ikke til å lete etter guttenavn, se på gutteklær ect.. o_O

Jeg kommer bare på fine jentenavn. Tror jeg må sette ut jobben med å finne guttenavn. Det første jeg kom på nå var Arne.

Jeg ønsker meg veldig en gutt til, men en jente er naturligvis også velkommen :Heartbigred Fra før er det 3 jenter og 2 gutter og derfor ønsker jeg meg en gutt til :happy7

Har en gutt som vil være 1 år og 8 mnd hvis alt går som det skal så det hadde vært veldig kjekt med ei jente sånn at man har en av hver, men en liten lillebror og bestevenn blir veldig fint det også :Heartred

Har en gutt fra før så hadde vært kjekt med jente. Men håpte mer på jente forrige gang enn denne gang faktisk

Har to gutter fra før, og er superfornøyd med det. Jeg ønsker meg det barnet som kommer, uansett kjønn. Kjenner jeg gruer meg til alle som skal spå eller håpe på at nå kommer jenta. For jeg bryr meg ikke!

Back
Topp