Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Selv er det ikke viktig for meg så lenge barnet er frisk Men måtte jeg ta et valg, så tror jeg en gutt siden vi har jente fra før.
men ei jente er absolutt like velkommen
Begge kjønn er like velkomment, men av flere (ubetydelige) årsaker håper jeg på en jente til. Kommende storesøster ønsker seg lillesøster, vi har masse jenteklær som kan arves + at å ha jentebaby er noe jeg kjenner til fra før. Samtidig hadde det vært stas med en av hver også.
Jeg er bare fryktelig glad for å være gravid igjen, og håper aller mest på et friskt barn, gutt eller jente.
Vi har to jenter fra før så hadde vært gøy med en gutt, men samtidig veeldig praktisk med jente. Hadde også vært koselig å bruke opp igjen noen av de fiiine blomstrete klærne og kjolene vi har.
Men hvis jeg absolutt må velge hadde det vært litt ekstra stas å få gutt denne gangen
Det er ikke så nøye for meg Føler meg veldig som en guttemamma, og kan lett se for meg to gutter som løper rundt her. Men det hadde vært fryktelig koselig med ei lita jente også
Ønsker meg en jente Har en gutt fra før, og har alltid ønsket meg en av hver. Blir selvsagt ikke skuffet om det kommer en gutt (magefølelsen sier det blir en gutt), trives veldig godt som guttemamma.
Hadde vært gøy med jente, siden vi har en gutt fra før. Graviditeten kjennes så annerledes ut denne gangen, så vi får se
Begge deler er like velkomment, tror sønnen min blir glad uansett
Spiller ingen rolle, men jeg synes det var trygt å vokse opp med en storebror, så det hadde vært gøy med gutt. Men det har absolutt ingenting å si så lenge barnet er friskt, som dere andre også nevner
Siden dette blir vårt siste barn og vi har to gutter fra før må jeg innrømme at det hadde vært ekstra stas med jente. Men en lillebror er for all del velkommen
Er faktisk usikker på hva jeg hadde valgt om jeg fikk lov til og velge, har 2 gutter fra før så hadde jo vært gøy med en jente, men samtidig også veldig gøy med en liten gutteflokk
Føler alle rundt forventer at jeg skal ønske meg en jente da, fått mange kommentarer av typen "når skal dere prøve på jenta da?"