Håper du får

En tråd i 'November 2017' startet av Devilina, 8 Sep 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Devilina Gift med forumet Høsthjerter 2017

En riktig så fin helg :)

Noe spennende du skal gjøre?

Her er det nada, blir vel sofatjeneste :p

• Liker Liker x 1
  2. Mator Forumet er livet Novembergull 2017 Novemberlykke 2020 Assistert-jentene

Alene hjemme med frøkna i helgen, så her var det shopping og kos med venninne i dag og kos med familien i morgen :)

Nyt resten av helgen!

3. Sasty Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novembergull 2017 Januarlykke 2016

I går var vi 4 timer i byen med barna. På shopping og restaurant. Lille sov i 2 timer, mens storesøster løp rundt fra 11 til godt over 13. Etter maten var hun kjempesliten, men allikevel i relativt godt humør (hadde en liten diskusjon med henne når hun måtte sitte i vogna og hun ikke fikk ta på selene selv.. ) er helt imponert rett og slett over hvor godt det gikk :)
    Har kjøpt oss kjøkkenmaskin, så nå kan den få elte brødene, så vi slipper å gjøre det for hånd. Er litt mer tidkrevende :p

I dag skal vi til pappa på middag :) hadde tenkt vi skulle sette fra oss jentene hos pappa en liten stund og ta oss en gåtur (men hvis det regner som nå blir det kanskje kjøretur isteden? :p

• Liker Liker x 2
  4. Remy Gift med forumet Novembergull 2017

Har vært alene hjemme med begge ungene siden torsdag. Det har gått fint, men ikke akkurat en veldig avslappende helg for min del, da. [emoji28] I dag pissregner det, så nå blir det kosedag med film og kakao mens vi venter på at pappaen kommer hjem.

• Liker Liker x 1
  5. Devilina Gift med forumet Høsthjerter 2017

Hørtes ut som mer spennende helger enn det jeg hadde. Er kos å være hjemme, men jeg kan bli litt lei disse veggene noen ganger... og så har jeg en samboer som er ekstremt usosial... så ikke bare bare å finne på noe.

Del denne siden