Håper at IVF går bra, da blir det oktober 2014

mettesin

Betatt av forumet
Oktoberskatter 2014
Da er jeg igang med siste og avgjørende del av første forsøk av IVF, og det er de neste tre ukene som er avgjørende. Blir jeg gravid på første forsøk, blir det termin i slutten av oktober. Krysser alt som krysses kan og håper jeg kan bli en del et aktivt medlem av denne tråden om en måneds tid :)
 
Lykke til!! :) Krysser fingrene for deg :)
 
Da er jeg igang med siste og avgjørende del av første forsøk av IVF, og det er de neste tre ukene som er avgjørende. Blir jeg gravid på første forsøk, blir det termin i slutten av oktober. Krysser alt som krysses kan og håper jeg kan bli en del et aktivt medlem av denne tråden om en måneds tid :)

Jeg ble gravid på første ivf forsøk:) Er nå straks 12 uker med termin i aug. Lykke til! Håper dette går veien:)
 
Jeg ble gravid på første ivf forsøk:) Er nå straks 12 uker med termin i aug. Lykke til! Håper dette går veien:)
Tusen takk, gratulerer så mye med den lille i magen! Krysser fingrene at det går like bra med meg :D
 
Lykke til! Håper å se deg her inne om en liten stund! :)
 
Lykke til! Håper å se deg her inne om en liten stund! :)
Tusen takk :) innsett imorgen, så da blir det tre lange uker ventetid før jeg vet! Krysser det som krysses kan :)
 
Lykke til! Krysser alt for dere!
 
Så spennende! Lykke til :)
 
Back
Topp