Håper å komme hit.

Mammatilsnart3

Blir kjent med forumet
Håper på å være gravid igjen. Hadde en sa på januar. Å nå har jeg så mange symptomer. Oppblåst, stiv og støl nederst i magen, kvalm, litt ømme bryst, litt metallsmak i munn. Så håper virkelig d har klaffet denne gang. Er så klart altfor tili å teste enda. Er ikke mer enn i tilfelle 3+2 i dag. Venter tante rød på besøk på tirsdag, å håper hun ikke kommer. Ønsket er så stort etter en liten igjen. Har to barn fra før. Dem er 2 å 4 år. Minste mann har fått diagnosen CP.

Heia :) håper du får positivt svar :D jeg testet positivt allerede 3+1. Den var veldi svak da :)
Hvordan går det med minsten? Er han hardt rammet? Eller er det mildt? :) min mann har mild cp :)

Hvilken test brukte du da? Jeg tok test i dag me CB men den var negativ. Håper det blir positivt denne gangen. Har en følelse på at d klaffer denne gang. Tok tester me eggløsningsetter denne gang. Å vi hoppa i det når d var høy fruktbarhet.
Han er ikke så veldig hardt rammet. Han har kun problemer me motorikk. Men kommet seg veldig bra i d siste. Kan jo ikke å sitte selv eller å gå enda. Men han har stor stå på vilje merker jeg.

Hvilken test brukte du da? Jeg tok test i dag me CB men den var negativ. Håper det blir positivt denne gangen. Har en følelse på at d klaffer denne gang. Tok tester me eggløsningsetter denne gang. Å vi hoppa i det når d var høy fruktbarhet.
Han er ikke så veldig hardt rammet. Han har kun problemer me motorikk. Men kommet seg veldig bra i d siste. Kan jo ikke å sitte selv eller å gå enda. Men han har stor stå på vilje merker jeg.
Jeg brukte bt sine strimler :)
Jo men så bra han har stå på vilje da å ikke er så hardt rammet :D dette fikser han nok fint snart :D :D

I dag er d ikm. Er så spent. Har tydelig forsterket luktesans også for tiden. Testa i dag tidlig. Men den sa fortsatt negativ. Er skuffA for d. Men på de to barna jeg har fra før så testa jeg på overtid å da var dem svak. Da var jeg ca 4+2. I dag er jeg 4 uker. Å håper så inderlig at d fortsetter. Mista min siste spire for bare 2mnd siden.

Back
Topp