Håper å havne her inne jeg også.

Underfullt

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Har hatt en sa i januar, og har en nå. Så nå håper jeg at det sitter på neste forsøk.
Det skal et under til for at jeg blir på oktoberforumet. Tror nok heller vi må belage oss på en desemberbaby. Det passer forresten fint, for vi har fått en desemberbaby før så da passer kanskje de fleste klærne på rett årstid.
 
Her håper vi også på en ny liten spire!
Men 3 SA ifjor, siste gang i november/desember og utskraping lillejulaften så håper jeg virkelig det er vår tur snart.
Vi har fått 3 barn fra før da, så vi har vært heldige, men ønsker oss en liten en til før vi blir komplett :) 
Har vanligvis 4 ukers syklus, men har hatt 5 ukers syklus i januar og februar, så vi får se :) vi prøver å senke skuldrene og bare kose oss sammen :)
 
Da satser vi på at det går bra for oss begge denne gangen! Mitt håp er at 3 på rad er lite sannsynlig, så her går vi rett på ny prøverunde.
Hadde du tre på rad, eller tok dere pause mellom?
 
Jeg vil også inn hit.. Jeg har bestemt meg, jeg SKAL inn hit, jeg! Satser på at det går an å bestemme seg! =) Ble gravid i november, men missed abortion ble oppdaget i midten av januar, 10 uker på vei.. Det var det første barnet vårt, og utrolig surt, siden vi bare noen dager tidligere delte nyheten vår.. Har prøvd på både oktober og november, og når det ikke går får vi satse på desember! Hvis syklusen holder seg stabil, ser det ut til at julaften blir termin!

Åh, som jeg håper jeg kan gå sommeren i møte med ny frisk spire!
 
Hei,
Vi håper også å komme inn hit
Sønnen vår Dennis blir 3 år i Oktober.
Hvis alt går som vi vil har vi faktisk termin rundt 31.desember så det kan jo bli veldig morro, vet ikke helt om man håper å gå over da eller ikke

Håper hvertfall vi alle kan være her og blir bedre kjent fremover.

Lykketil hvertfall!
 
Back
Topp