Håper å flytte hit:-D

* Tone *

Tone
Desemberskatter 2016
Håper jeg kan flytte inn her i løpet av helgen:)
Jeg har positive tester. Men dem har ikke blitt spessielt sterkere. vet ikke hva jeg skal tro. 9 dpo (tirsdag ) testet jeg med super svak strek. (Den til venstre ). Men så har det ikke hvert noen utvikling på dem. I går kom jeg hjem fra jobb. Hadde menssmerter. Å da jeg tørka meg var det brun slimete små rosa på papiret. Men veldig lite. Var slik noen få ganger. Men aldri direkte blod. Tenkte att nå går det til h****** igjen. men har jo fortsatt ett lite håp. Siden det aldri kommer blod. Bare bittebittelitt brunt en skjelden gang. Tok en test i dag tidlig, den i midten. Ikke noe forskjell fra den og den 9 dpo. Men tok en nå etter jobb. 2 timer siden forje toalett besøk. Det er den til høyre. Å tror den kansje ka være bittebittelitt klarere!? Har lest om noe som heter nidasjonsblødning . Som mange har ved mens tider. Som er helt ufarlig. Å det kan minne litt om det. Krysser aalt jeg har. Og håper att i morgen er testen mye klarere. Får ofte vondt i livmor/lyskene når jeg nyser eller reiser meg raskt.
Er det lite økning for å være 2 døgn?
 
5179aad9fa52278d22172d2c64b0da32
 
Sånn jeg har forstått det så skal ikke testene vise "falskt positiv" og det er jo en strek der :) Det må da bare kunne bety én ting? ;-)
 
Jeg fikk sent sterke tester. Og 12 dpo så fikk jeg plutselig helt negativ test, mn er likevel gravid :) så d er mulig :) d med blødning kan jeg desverre ikke svare på. Blødde selv, og trodde d ble kjemisk, mn spiren klorte seg fast. Er til sjekk for å undersøke hva d kan ha vært. Og får høre på mandag og hcg stiger som d skal. Men kan ikke si at vi har hatt samme type blødning. Men d er jo positivt hvis testene blir sterkere!
Ønsker deg masse lykke til, og krysser fingrene for at spiren klorer seg fast :)
 
Jeg fikk sent sterke tester. Og 12 dpo så fikk jeg plutselig helt negativ test, mn er likevel gravid :) så d er mulig :) d med blødning kan jeg desverre ikke svare på. Blødde selv, og trodde d ble kjemisk, mn spiren klorte seg fast. Er til sjekk for å undersøke hva d kan ha vært. Og får høre på mandag og hcg stiger som d skal. Men kan ikke si at vi har hatt samme type blødning. Men d er jo positivt hvis testene blir sterkere!
Ønsker deg masse lykke til, og krysser fingrene for at spiren klorer seg fast :)
Takk for svar. Er du langt komt nå da? Lenge siden du hadde blødningen? Blir jo så nærvøs. Hadde kjemisk i januar. Så blir jo litt engstelig. Tror ikke jeg klarer å roe før etter ikm. Å det er i morgen/lørdag. Håååper dette vil gå fint.
 
Det kan ta helt opp i 72 timer før Hcg dobbler seg. Ser jo at testene dine har blitt sterker :)
Ja de har blitt litt sterkere. Men ikke mye:p håper virkelig jeg kan stå opp i morgen med en enda sterkere test. Så jeg kan ta d litt med ro. Hadde kjemisk i januar. Så blir jo veldig nærvøs.
 
Sånn jeg har forstått det så skal ikke testene vise "falskt positiv" og det er jo en strek der :) Det må da bare kunne bety én ting? ;-)
Att der er noe tror jeg ja:) hadde kjemisk i januar. Så blir litt nærvøs for en ny runde med skuffelse. Så håper dem blir sterkere fort:p
 
Den er blitt sterkere :) min tok 3 dager før jeg så ble økning. Masse lykke til og velkommen :)
 
Takk for svar. Er du langt komt nå da? Lenge siden du hadde blødningen? Blir jo så nærvøs. Hadde kjemisk i januar. Så blir jo litt engstelig. Tror ikke jeg klarer å roe før etter ikm. Å det er i morgen/lørdag. Håååper dette vil gå fint.
I morgen er jeg 5+0 :) blør ikke like mye nå. Bare hvis jeg rører for mye på meg, så ligger masse i ro på sofaen. Jeg hadde en tråd på vi som prøver som het: kjemisk, er dette vanlig? Der har jeg beskrevet litt nærmere. Skummelt å blø, og få negativ test samtidig. Trodde virkelig alt håp var ute. Men så tok jeg en ny test et par dager senere, på min ikm, og da var testen mye sterkere! Nesten et lite mirakel <3 mn må ha masse oppfølging, siden vi ikke vet hva blødningen kom av, og siden jeg blør lettere når jeg beveger meg en del. Hvis testene blir sterkere ville jeg tatt kontakt med lege. Der kan de hjelpe med å sjekke at hcg stiger som d skal. De kan også prøve å sjekke om d er graviditet utenfor livmor. De tok en gyn undersøkelse på meg, og vi tror ikke jeg har d. Skal ta blodprøve nå på fredag, så har jeg time på mandag der jeg får resultat av hcg. Deretter blir jeg mest sannsynlig henvist videre til tidlig ul.
Bestille legetime, lag en liste over spørsmål slik at du husker å spørre om alt du lurer på, så blir du sikkert godt fulgt opp. Håper at du ikke får mer blødning <3
 
Gratulerer og velkommen :)

Krysser fingrene for at testene blir sterke og at spira sitter hos deg❤️
 
Jeg ser tydelig at strekene har blitt sterkere! Mine tok også litt tid før de ble det:) legger ved bilde, så kan du se. Nederste er 13 dpo, neste 12 dpo osv. Masse lykke til!20150505_070351.jpg
 
Ååå... jeg vil ha sterkere tester nåå!! Klarer ikke kjenne på gleden før der er stigning :-o
 
Jeg ser tydelig at strekene har blitt sterkere! Mine tok også litt tid før de ble det:) legger ved bilde, så kan du se. Nederste er 13 dpo, neste 12 dpo osv. Masse lykke til!Vis vedlegget 116263
Dine lignet jo veldig på mine igrun. Håpe på en sterkere test i morgen. Så gleden kan slippes løs:p gubben vet ingenting enda:p så jeg slipper att han spør å lurer på fremgangen.
 
Back
Topp