Håper å få være med her

SmerteiHjerte

Forelsket i forumet
Assistert-jentene
Novemberlykke 2020
Hei!
Jeg håper jeg skal bli med her. Tok en tidlig test i går på 12dpo, var litt svak men positiv. Skal prøve å ta digital i morgen, kanskje jeg føler meg tryggere da. Vi har vært gjennom vår første runde med IVF så det er liksom for godt til å være sant om jeg er gravid nå. Offisielle testdagen er ikke før på onsdag. Håper virkelig at spira sitter!
 
Hei!
Jeg håper jeg skal bli med her. Tok en tidlig test i går på 12dpo, var litt svak men positiv. Skal prøve å ta digital i morgen, kanskje jeg føler meg tryggere da. Vi har vært gjennom vår første runde med IVF så det er liksom for godt til å være sant om jeg er gravid nå. Offisielle testdagen er ikke før på onsdag. Håper virkelig at spira sitter!
Så spennende! :happy: Krysser fingrene for at spira sitter!
 
Hei!
Jeg håper jeg skal bli med her. Tok en tidlig test i går på 12dpo, var litt svak men positiv. Skal prøve å ta digital i morgen, kanskje jeg føler meg tryggere da. Vi har vært gjennom vår første runde med IVF så det er liksom for godt til å være sant om jeg er gravid nå. Offisielle testdagen er ikke før på onsdag. Håper virkelig at spira sitter!
Gratulere. Håpe spiren sitter. Vi er igjennom andre runden med ivf nå og håper at spiren vår klamrer seg fast.
 
Håper du får positiv på digital og at spiren sitter hele veien ;)
 
Krysser fingrene :Heartred
 
Gratulerer :Heartred
 
Back
Topp