MsRose Forelsket i forumet 23 Feb 2009 #1 Lykke til med egguthenting i dag, håper alt har gått bra [:)]
M [miss] Forumet er livet 23 Feb 2009 #2 Masse lykke til![:D] håper det går fint! Gler meg til oppdatering seinere![:)]
fano Gift med forumet 23 Feb 2009 #3 Lykke til [:D] håper du får ut et helt hønsehus så frysern også blir full [:D]
Tullemor79 Gift med forumet 23 Feb 2009 #4 ORIGINAL: Cici03 Lykke til!! Venter spent på oppdatering!!
*Bobbo* Forumet er livet 23 Feb 2009 #5 ORIGINAL: Nesing Lykke til med uthentingen! Du er forhåpentligvis ferdig nå og jeg satser på storfangst av egg [;)].
ORIGINAL: Nesing Lykke til med uthentingen! Du er forhåpentligvis ferdig nå og jeg satser på storfangst av egg [;)].
L *Laila* Forumet er livet 23 Feb 2009 #6 ORIGINAL: Nesing Lykke til med uthentingen! Du er forhåpentligvis ferdig nå og jeg satser på storfangst av egg [;)].
ORIGINAL: Nesing Lykke til med uthentingen! Du er forhåpentligvis ferdig nå og jeg satser på storfangst av egg [;)].
S Solis* Glad i forumet 23 Feb 2009 #8 ORIGINAL: Serene håper det har gått bra med opu i dag. Hvor mange egg ble det?
T Tøysa Elsker forumet 23 Feb 2009 #9 ORIGINAL: Nesing Lykke til med uthentingen! Du er forhåpentligvis ferdig nå og jeg satser på storfangst av egg [;)].