Håp?

AilOn

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Smånissene 2022
❄️ Januargull 2023 ❄️
Hei. Jeg er prøver, og hadde EL lørdag/søndag. Vil egentlig tilhøre jan23 med termindato 03.januar om spiren sitter denne runden - men den termingruppen er ikke laget enda.

dessverre var den negativ, men det er kanskje tidlig enda? Vet man kan teste fra 6 dager før mens, og jeg har brukt tester som er for det.

Er det noen som har testet negativt 9 dpo, og likevel vært gravid?

Jeg føler meg gravid, er veldig sliten og blir plutselig bilsyk når vi kjører. Men igjen, så kjenner man kanskje litt ekstra etter..

Hei. Jeg er prøver, og hadde EL lørdag/søndag. Vil egentlig tilhøre jan23 med termindato 03.januar om spiren sitter denne runden - men den termingruppen er ikke laget enda.

dessverre var den negativ, men det er kanskje tidlig enda? Vet man kan teste fra 6 dager før mens, og jeg har brukt tester som er for det.

Jeg føler meg gravid, er veldig sliten og blir plutselig bilsyk når vi kjører. Men igjen, så kjenner man kanskje litt ekstra etter..
Jeg testet negativt 11 dpo, men var gravid :)
Her er testene mine 1 og 2 dager etter forventet menstruasjon. Så vidt det synes en dag over, men to dager over var den tydelig:joyful:

Vedlegg

• 8192C0BC-D69A-456E-A3F8-C04B44DFFD40.jpeg
    8192C0BC-D69A-456E-A3F8-C04B44DFFD40.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 26
Jeg hadde negativ 9 dpo, men svaaak positiv 11 dpo. Det er Fortsatt håp! Lykke til!:happy:

Jeg testet negativ 9 dpo og fikk svak positiv 10 dpo:chicken:Alt kan skje:love017 Krysser fingrene for deg!

Jeg har vært gravid 6 ganger og har aldri testet positivt så tidlig - så det er håp :-)

Åååå HURRAA! Blir nesten på gråten av å lese svarene her. Takk!

Jeg testet negativt 11 dpo, men var gravid :)
Her er testene mine 1 og 2 dager etter forventet menstruasjon. Så vidt det synes en dag over, men to dager over var den tydelig:joyful:

Tusen takk! Jeg har to (store) fra før, og der fant jeg det ikke ut før i uke 8 begge gangene så dette har jeg aldri vært med på. Prøving og venting er nytt for meg, og det viser seg at jeg er ufattelig dårlig på det.

Jeg hadde ikke positiv før dagen mensen skulle dukke opp

Fikk ikke positiv test før IKM dagen, og den var kjempe svak slik at jeg måtte vente enda noen dager før jeg fikk sterk strek på test :hilarious:
Var på TUL 6+0 og så et bankende hjerte, så jeg er vel i kategorien sen utskillelse av HCG i urinen eller noe sånt :hilarious::hilarious:

Back
Topp