Håp for oss som ikke lykkes etter x antall forsøk?

Mannen min hadde faktisk kvalitet langt over normalen, så derfor var jeg ikke overbevist om at dette var noe for oss. Men noe må en jo prøve etter alle nederlagene! Jeg fikk resept på Erythromycin, men gikk på Abboticin da apoteket var tomme for E. Skulle visst være det samme. Både jeg og mannen gikk i 25 dager :)

Husker du hvor stor dose du gikk på? Sendte dere inn noe prøve på mannen også? Siden han også fikk antibiotika tenker jeg :)

Jeg er nå gravid etter ab-kur som jeg fikk etter å ha fått påvist Ureaplasma. Hadde satt inn inn fem perfekte egg, før det klaffet på fjerde innsett med egg 6 og/eller 7. Ikke dårlig sædkvalitet på mannen min heller. Tror rett og slett jeg hadde dårlig miljø som kuren klarte å kurere :) om det var det som gjorde utslaget vil vi aldri vite for sikkert, men jeg tror det :)

Hei Vilje, hvordan fikk du påvist at du hadde det? Er uforklarlig barnløs, snart i gang med ivf nr 3. Mannen har kvalitet over normalen.

Husker du hvor stor dose du gikk på? Sendte dere inn noe prøve på mannen også? Siden han også fikk antibiotika tenker jeg :)
Husker ikke helt dosen, tror det var 500 MG morgen og kveld, eller 500 MG til sammen i døgnet. Var ikke nødvendig å sende prøve på mannen, men siden det er en seksuelt overførbar sykdom behandler de alltid begge to :)

Husker ikke helt dosen, tror det var 500 MG morgen og kveld, eller 500 MG til sammen i døgnet. Var ikke nødvendig å sende prøve på mannen, men siden det er en seksuelt overførbar sykdom behandler de alltid begge to :)
Hadde du noen symtomer på ureaplasma?

Juli2016-Mai2016: Jo, men vi har også gått igjennom medisinregime, endret og supplert med diverse medisiner. Jeg har aldri måttet avbryte forsøk pga dårlig stimulering eller overstimulering. Jeg har vært gravid 4 av 10 ganger (noe jeg vil si er "ganske bra") - problemet er at jeg aborterer i 1.trimester gang på gang....

Hei igjen!
Mulig jeg misforstod helt og da beklager jeg. Trodde du trengte litt motivasjon til å fortsette prøvingen, derfor skrev jeg om våre to (som jeg anser som solskinnshistorier) små.
Jeg har ingen kompetanse innen dette, annet enn å være prøver selv. Håper det ordner seg for dere!

Det er veldig frustrerende når man ikke aner hvorfor det går galt gang på gang, og våre sjanser til å lykkes begynner å avta kraftig med antall forsøk og økende alder. Så takk Juli2014-Mia2016 for at du deler dine solskinnshistorier ❤️

Last edited:
Jeg ville prøvd embryodonation i utlandet. At du aborterer i 1.trimester må vel være et tegn på at embryoet ikke utvikler seg slik det skal, det er enten rent tilfeldig eller så er det noe med egget eller sæden. Jeg har nå en donorbaby i magen, er bare 7+1 enda, men endelig gravid etter 6 lange år med prøving...

Back
Topp