Håndterapi/manikyr?

Pluggensen

Forelsket i forumet
Finnes det en eller annen skikkelig mykgjørende behandling for hendene hos hunpleier? Hva bestiller man i såfall? Hendene mine ser for tiden slik ut:

?

?
Nygrodd på venstre pekefinger. Bedre nå når det blir vår heldigvis..
?

Ellers er det sprukket over aaalt.. Det har bedret seg vanvittig mye etter at plussgradene kom (kuldeallergi av en eller annen sort), men jeg har lyst til å få skikkelig fukt i hendene, og hindre at det skjer igjen i sommerhalvåret. Neglene er nyklippet, og skal spares ut, sien jeg har lyst til å få tatt en skikkelig manikyr før bryllup.. Sååå.. Hvilken behandling ber jeg om??[:D]

Aner ikke, men følger med på denne siden mine hender ser omtrent like ut som dine. 

Får dytte på vi da[:D]

Du kommer langt med en god håndkrem du bruker ofte, og en negleolje.

Jeg smører hendene med god krem hver kveld. Bruker Depend negleolje et par ganger i uken. Så har jeg liten lengde på neglene og bruker negle-hvitter-blyant (kan det hete det på norsk? Min er fra isa-dora hvertfall) under neglene. Skal jeg være ekstra fin legger jeg på blank eller lys lakk.

ORIGINAL: Miss Fat

Du kommer langt med en god håndkrem du bruker ofte, og en negleolje.

Jeg smører hendene med god krem hver kveld. Bruker Depend negleolje et par ganger i uken. Så har jeg liten lengde på neglene og bruker negle-hvitter-blyant (kan det hete det på norsk? Min er fra isa-dora hvertfall) under neglene. Skal jeg være ekstra fin legger jeg på blank eller lys lakk.

Har mary Kay satin hands settet, decubal repair cream, og flere andre kremer. Satin hands våger jeg ikke å bruke når det er som verst for det sviiir..[&:] Men smører med bivoksen da, og det hjelper i kort tid etterpå[:)] Er ikke så veldig fælt nå på våren og sommeren heldigvis..[8D]

Back
Topp