Håndscrappere vs digiscrappere

~Pippi Lang Pupp~

Glad i forumet
På hveeeeeeeer eneste konk er det mange fler bidrag i digikonken enn håndkonken.
Hvorfor?????? Jeg scrapper for hånd, men har ikke hatt tid i det siste til noe som helst [:@]. Tar det mye lenger tid å scrappe for hånd, eller er vi håndscrappere travlere? [8|][:D] 

Eg scrapper begge deler, og bruker ca like lang tid på begge deler...gjerne bittelittegrann lenger tid på digiscrap

Ja merker sjøl at  å scrappe på dataen (leverer ikke til konken) er en latmannsjobb[:D] Men nå er jeg ikke flink der da, så kan ha noe med det å gjøre at jeg føler det slik[;)] Jeg kan jo ikke de fleste tøffe teknikkene (som f.eks å få bildet til å se ute som tegnet...). Men bruker lang tid på håndscrap. Men nå for tida har jeg nesten ikke bilder. Har jo ikke barn nå. Så da er det ikke såååå mye spennende[;)]

Har aldri håndscrappet, men kan tenke meg at det er litt mer tiltak ved det enn digi, må finne frem utstyr og diverse diverse.... Digi utstyret har man jo alltid klart på PCen [:)]

Riktig. Jeg scrapper digitalt fordi jeg rett og slett ikke gidder for hånd. [;)] Er så enkelt på pcn.

jeg scrapper for hånd fordi det er så koselig å sitte å pusle med alle de fine papirene og båndene etc etc. Liker å lage ting med hendene.[;)]

Jeg scrapper mest for hånd, fordi det er myyyyyye mer personlig føler jeg, åsså er det lissom så koslig å sitte sånn å pusle....

Håndscrapping tar nok desverre en del mer tid... kommer jo ann på hvor mye arbeid du legger i det...

men et digi blir jg vanligvis ferdig med på en kveld. 1-2 timer. mens håndscrappen kan jeg bruke flere dager på... d sier seg selv at det tar endel lenger tid når man må klippe og lime og stanse osv....[;)]

Back
Topp