Håndkrem

Kvitre

Forumet er livet
Er så tørr på hendene! Nå sprekker knokene også...
Er det noen som har en god håndkrem å anbefale? En som gjør at hendene ikke føles fete i lange tider etterpå...

Nivea hand og nail tror jeg den heter [:)]
Er mye plaget med tørr hud jeg også,så den funker her hvertfall

Når jeg har veldig tørre hender bruker jeg hemp håndkrem fra body shop, får kjeempe myke hender. Men den er litt fet da, men trekker seg forhåndsvis raskt inn. Ellers så har jeg begynt å bruke baby olje til mye, he he [:)] Hav med A-krem eller noe, aldri prøvd den selv men hørt den skal funke bra [;)]

Jeg bruker decubal, a derma eller noe nivea sin som regel. Tar den som ligger nærmest. Alle disse tre er greie. 

ORIGINAL: Kvitre

Er så tørr på hendene! Nå sprekker knokene også...
Er det noen som har en god håndkrem å anbefale? En som gjør at hendene ikke føles fete i lange tider etterpå...

L'Occitane sin Shea håndkrem!!!
Den får masse masse skryt og er fantastisk på tørre,sprukne hender. Anbefaler på det sterkeste!
Jobbet tidligere med merket og ble så glad i den håndkremen. Hjalp å smøre seg en til to ganger om dagen - i motsetning til mange andre håndkremer som man ender opp avhengig av.. [:'(] tynne og man må smøre og smøre på..

Du bor jo i Drammen.

De selger denne kremen på Sandvika Storsenter ("min" butikk) og der er også en butikk i Tønsberg med dette merket

Bruker bare spenol jeg.hehe. Billig og grei, så er den uparfymert. Parfymerte gjør det bare verre med meg, sviiiir.

Bruker flere... spenol brukes mest, a-creme (som også er knall på barn både til vanlig bruk og i forbindelse med kulde) atrix med kamille og natusan sin (grønn "tube", egentlig for barn)
natusan sin er overraskende god! 
ellers er decubal og bra, men synes den blir litt for fet...

Back
Topp