Håndkrem

Hemp fra Body shop er den beste for tørre hender som jeg har prøvd.
 
Bruker Neutrogena som jeg kjøper på apoteket eller Normal. Skikkelig fet, men god å smøre inn og hjelper med en gang på knusk tørre hender!
 
Rituals hand balm er magisk god og ikke klissete og feit på huden. Korres sine håndkremer er også gode uten kliss. Syntes mange enten er klissen eller vaskes av (tbs hemp f.eks), men begge disse variantene over funker i hverdagen :)
 
Noen som har tips til en håndsåpe som ikke tørker ut hendene og lukter godt?:happy: Rituals lukter godt, men hendene blir såå tørre :bag:
 
Noen som har tips til en håndsåpe som ikke tørker ut hendene og lukter godt?:happy: Rituals lukter godt, men hendene blir såå tørre :bag:
Vi bruker Klar håndsåpe og den har fungert veldig bra. Ellers unngår jeg det meste av billige håndvåpen fra matbutikkene. Fikk en såpe fra Lagerhaus i fjor, den var overraskende god den og.
 
A derma har en fantastisk krem, exiomega eller noe sånt. Og decleor sin handskrubb, den er fantastisk for å myke opp og få vekk døde hudceller og ruhet!
 
Noen som har tips til en håndsåpe som ikke tørker ut hendene og lukter godt?:happy: Rituals lukter godt, men hendene blir såå tørre :bag:
Neutral fungerer veldig bra her. Mini har eksem, men blir ikke tørr av denne :)
 
Back
Topp