**Håndkonk 4-18. mars**

maispirrevipp_bakes

Forelsket i forumet
Oi den var fin! Denne SKAL jeg være med på (det sa eg om den som var og, men så blei eg sjuk sånn at eg ikkje fikk gjort LO'en ferdig før i dag....)

denne gangen skal eg være med,så eg har noe å holde på med[:D]

og denne var jo flott[:D]

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Oi den var fin! Denne SKAl jeg være med på (det sa eg om den som var og, men så blei eg sjuk sånn at eg ikkje fikk gjort LO'en ferdig før i dag....)

Dinna va kjempefin! V gjerne prøve meg, men e litt ny på ditta...ska den vere HEILT nøyaktig etter skissa, eller går det an å ta seg litt friheita? [:)] 

ORIGINAL: hsm

Denne var jo nydelig[:D] Tror jeg setter i gang og lager en LO med
en gang, for det er nemlig 2 stående bilder som ligger klar nå til neste LO.
Tviler på at jeg leverer den inn til konken[:)]

Hvorfor vil du ikke levere den til konkurransen da? [;)]

Da er jeg ferdig med mitt bidrag[:)] Nå må jeg bare få tatt bilde av LO'en og sende den inn

hmm.. kanskje jeg skal ta meg den frihet og bli med denne gangen.. har jo ingen dritteksamen hengende over meg nå [8D]

ORIGINAL: Asil

ORIGINAL: Asil

Ooooh! Nais!

Kaoleena, kan jeg ta denne i stedet for den med tre stående fra utfordringen din? [8D] For da har jeg kanskje sjans til å bli med på denne konken og likevel rekke embossinggunnern før jeg går ut i permisjon.. De er jo ikke sååååå ulike.. [8D][:D][:D]

KAOLEEEEEEEEEENAAAAAAA! [8D]

Har ikke sett denne før nå... Klart du kan ta denne i stedet for den jeg gav deg [;)] Det er jo hun samme som har laget skissene, jo [8D]

Da har jeg sendt inn mitt bidrag[;)]

*skubbeskubbe*

Har forresten levert, min første konk! [:D]

Skal prøve å få vært med denne gangen...må bare se om den blir no`fin først[;)]

ååå vil være med jeg også.. men er helt tom for bilder å gidder ikke fremkalle nye.. for har tenkt å kjøpe meg fotoprinter.. men får jeg den før fristen skal jeg se om jeg får tid[:D] gøy med konk[;)][:D]

Bidrag levert[:D]

ORIGINAL: Celene

hvor er reglene fort håndkonk?

Nei, det kan du si...[8|] Var ikke mange regler i topptråden i alle fall...

Men er det så mange relger da? Ble nesten litt i tvil her...[8D]

Bidraget skal ikke være større enn 600x600 pixel, og det skal leveres i pm til den som er ansvarlig for konken. (Denne uken er det meg)
Bidrag kan ikke være vist før, hverken på internett eller i blader osv. (MEn er jo lov å vise til familie og venner da)
Tror ikke det er så mange regler utenom det som har noe å si i alle fall for denne ukens konk...[8|]

Når det er skisseoppgave, angir skissen plassering av bilder og pynt, men hva slags pynt du bruker er valgfri. Du kan også rotere eller speilvende skissen.

Si ifra hvis det er noe annet du lurer på, håper dette var svar på det du lurte på![:D]

begynner på denne nå.. får se om jeg blir ferdig [:D]

Back
Topp