Håndklær til babyen

Ønskebarnnr2

Gift med forumet
Jeg skal kjøpe håndklær til babyen for jeg vil ha helt nye og myke når hun kommer. Skal ha både til stellematten og badehåndklær. Jeg vet ikke hvor det er best å kjøpe håndklær til babyen, så derfor lurer jeg. Hvor er det best å kjøpe håndklær til baby? Hva er prisen på dem? Skal dere kjøpe nye håndklær til babyen? :-)

Jeg har kjøpt masse bambus håndkler. Veldig myke. Pluss vaskekluter. Selger se kjempe billig på Ebay! Ganske dyre her hjemme...

Vet hvilke butikker som selger bambus håndklær? har ikke så lyst å bestille fra ebay :-)
Ikke kjempe lett å få tak i... Men sjekk der de selger håndklær. Ellers er det andre plasser på nett. Kanskje barnas hus ol har forresten. :)

Jeg kjøpte faktisk noen veldig søte lyseblå bjørnehåndkler med hette på fra ikea. Bittelitt rosa på de også, så passer til både gutt og jente :)

Hvis du ikke har tørketrommel så anbefaler jeg bambus håndduker. De holder seg mye selv på tørkestativet:)

Vi også har tørketrommel, men syns ikke de vanlige bomullshåndklærne blir noe særlig myke av det da i tillegg bruker jeg tøymykner når jeg vasker dem fortsatt ikke så myke :-)

Vi også har tørketrommel, men syns ikke de vanlige bomullshåndklærne blir noe særlig myke av det da i tillegg bruker jeg tøymykner når jeg vasker dem fortsatt ikke så myke :-)
Prøvd å ikke dytte tørketrommelen så full? Det blir ikke mykt her om den er for full;)

Back
Topp