Håndball vm

x1xGoth

Forelsket i forumet
Bare jeg som ser??

og bare jeg som synes de stresser litt for mye med verdens dårligste lag??

Dette burde vært en lek, det går jo lett altså, men det burde gått lettere....

Jeg følger med på VG Nett Live,
og etter å ha sett Chile spille i går, er jeg overbevist om at Norge burde klart bedre enn 21-7 til pause [&:]

Jeg ser på.. Alt for mange slurvefeil, tror de kanskje slapper litt for mye av.. Hadde vært kjekt å se ny rekord i dag!!:)

ORIGINAL: Juleskum

og etter å ha sett Chile spille i går, er jeg overbevist om at Norge burde klart bedre enn 21-7 til pause [&:]

Jeg og, ser det på tv, og er rimelig skuffa, de gjor så mange tekniske feil at det er flaut[&:] 

Det har skjedd noe med det norske laget, dette er ikke gulljentene vi er vandt til å se....

Synes de spiller bra jeg da, nå bruker de jo kampen på å øve inn ting så litt slurv
blir det da.. så lenge de vinner så er det jo det beste![:)]

Gleder meg til ekte kamper med litt spenning[8D]

MEN de burde leda mye mer.
BESTE lag mot DÅRLIGSTE lag.... burde vist seg som mye sterkere.

Man klarer sjeldent å være på topp mot slike lag da!

Dessuten er jo slike kamper en fin mulighet til å prøve litt, gi de beste en liten pause osv![:)]

ORIGINAL: Goth

Jeg og, ser det på tv, og er rimelig skuffa, de gjor så mange tekniske feil at det er flaut[&:] 

Det har skjedd noe med det norske laget, dette er ikke gulljentene vi er vandt til å se....

Absolutt ikke...
Synes overhodet ikke håndballen er like interessant som den var for noen år siden...

Absolutt ikke...
Synes overhodet ikke håndballen er like interessant som den var for noen år siden...

Ikke døm dem før de i det hele tatt har feila her da! De har jo vunnet, det som teller faktisk!! [;)]

ORIGINAL: *MaRgArItA*

Absolutt ikke...

Ikke døm dem før de i det hele tatt har feila her da! De har jo vunnet, det som teller faktisk!! [;)]

Synes uansett ikke det er like interessant lengre [:)]
Mye mer gøy for fire-fem år siden når flere lag hevdet seg i toppen, og det var litt mer "sjel" over det norske laget.. [:)]

Denne kampen er vel bare å glemme fortest mulig, ikke noe vits å bruke tid på å irritere seg. Det blir nok noen helt andre jenter vi ser mot romania om to dager.

Heia Norge.

Back
Topp