Håndavtrykk

PrinsessaMi

Gift med forumet
hva kan man bruke?

har en stempelpute jeg tenkte kanskje kunne funke. VersaColor. der står bak at den er Child safe og Non-toxic. vet dere om den er lett å vaske av? prøve på meg selv først kanskje[8|]

ja den er ikke vannfast, så den kan du sikkert bruke! Men vask av så fort som mulig, det setter seg gjerne litt allikevel om det får tørke!

Ja, gjør nå for all del ikke slik jeg gjorde med førstemann. Plantet hånden hans godt ned i stempelputa, bare for å oppdage etterpå at den var vannfast..[&:] Han så ut som en mekaniker i lange tider etterpå. For jeg måtte jo ta avtrykk av begge hendene og begge føttene når jeg først var i gang...

ORIGINAL: UPS

Ja, gjør nå for all del ikke slik jeg gjorde med førstemann. Plantet hånden hans godt ned i stempelputa, bare for å oppdage etterpå at den var vannfast..[&:] Han så ut som en mekaniker i lange tider etterpå. For jeg måtte jo ta avtrykk av begge hendene og begge føttene når jeg først var i gang...

Håper du har bilder??!!![:D]

Vi lagde håndavtrykk av storebror da han var 3 mnd..

Kjøpte fingermaling på panduro og lagde av det...

Kom på at jeg må huske å kjøpe rød/rosa til lille snuppa blir 3 mnd også..

Kan ta et bilde senere i dag og legge inn.. For bilde henger jo her på stua..

WOW!
Den der så fancy ut da :)

Har forresten hørt at man kan bruke leppestift også :)

Jeg har planer om å lage med acrylmaling. Vasker det bort med èn gang jeg er ferdig, før han rekker å spise på seg selv..[8D]

Har brukt det jeg uten problem

Back
Topp