Håndarbeidstråden

Siste knøttet ♡

Forelsket i forumet
Tilgangsansvarlig
✨Juniverse 2026✨
❁ Juliskatter 2026 ❁
Må ha en håndarbeidstråd :joyful: Elsker å se strikke-, sy-, hekleprosjekter og lignende. Håper på noe delt arbeid etterhvert. Noen som skal lage noe til babyen som kommer?

Del gjerne også noen gamle skatter du har laget før :Heartred

Last edited:
Jeg strikker julestrømper til hele familien. I januar kjøpte jeg garn til barn nummer to, som forhåpentligvis kan bruke den neste jul. Er 6+0 i dag:happy:

Strikker havrebarnas julestrømpe.

Da jeg gikk gravid med førstemann fikk jeg karpal tunnelsyndrom tidlig og klarte ikke holde en strikkepinne engang. Håper det blir bedre denne runden, men strikker for harde livet i tilfelle:hilarious:

Vedlegg

• IMG_4822.jpeg
    IMG_4822.jpeg
    584,7 KB · Visninger: 34
Så mye fint dere lager :happy:

Jeg fullførte ett broderi i går kveld, som jeg har drivi med i rundt 1,5 år :)

Og i dag begynte jeg på ett nytt, mindre broderi, som jeg tenker lille bebisen i magen kan få (om alt går bra) :D

Vedlegg

• Snapchat-553573507.jpg
    Snapchat-553573507.jpg
    767,4 KB · Visninger: 17
  • Snapchat-449952697.jpg
    Snapchat-449952697.jpg
    815,1 KB · Visninger: 17
Jeg strikker julestrømper til hele familien. I januar kjøpte jeg garn til barn nummer to, som forhåpentligvis kan bruke den neste jul. Er 6+0 i dag:happy:

Strikker havrebarnas julestrømpe.

Da jeg gikk gravid med førstemann fikk jeg karpal tunnelsyndrom tidlig og klarte ikke holde en strikkepinne engang. Håper det blir bedre denne runden, men strikker for harde livet i tilfelle:hilarious:
Veldig fine Hvordan setter du navn på? Var gjort veldig fint

Så mage kreative! Jeg strikker nå og da (når jeg rekker), men erfarte med første barnet at vi fikk mange søte klær men som ikke var praktiske. Passet ikke med andremann heller. Så her er jeg mest fan av gensere, bukser og evt luer som kan brukes når de begynner i bhg. Når de er helt små går jeg heller for hva som er mest lettvint og praktisk:laughing002

Sånne hekla vognlenker er skikkelig fine da, men det har jeg aldri lagd selv..bare kjøpt av andre!

Back
Topp