Håndarbeidstråden

Dette er fargene jeg kjøpte.. Hvilken skal jeg velge? (Til garntopiababyteppe) :p:p
 

Vedlegg

  • 0F84732E-79CF-4250-92A9-3106CEC5CCFA.jpeg
    0F84732E-79CF-4250-92A9-3106CEC5CCFA.jpeg
    40,7 KB · Visninger: 24
  • 49F72911-4F44-4507-AF30-0FBEEBD47116.jpeg
    49F72911-4F44-4507-AF30-0FBEEBD47116.jpeg
    40,2 KB · Visninger: 23
Dette hentesettet hadde jeg til han eldste på 10 år :) brukte det også til 5 åringen som hentesett. Skal også bruke det denne gangen :) skifter bare bånd om det blir jente. Er lue og sokker til også ... men fant det ikke i farten :hilarious: trodde jeg hadde alt på en plass da men :hilarious:
 

Vedlegg

  • CE29EAFE-3906-4515-B0D5-089D0C1DCBE0.jpeg
    CE29EAFE-3906-4515-B0D5-089D0C1DCBE0.jpeg
    33,8 KB · Visninger: 56
Dette hentesettet hadde jeg til han eldste på 10 år :) brukte det også til 5 åringen som hentesett. Skal også bruke det denne gangen :) skifter bare bånd om det blir jente. Er lue og sokker til også ... men fant det ikke i farten :hilarious: trodde jeg hadde alt på en plass da men :hilarious:
Ååå så koselig :Heartblue:Heartpink Nydelig! Strikket selv?
 
N
Ååå så koselig :Heartblue:Heartpink Nydelig! Strikket selv?
nei er du gal ;) haha ... hadde aldri klart å strikket noe slikt :bag: til og med min mor sa fra seg det oppdraget (var visst for avansert for henne den gang) :bag: betalte 1200 kr for å få det strikket og heklet og montert :) fikk veldig mye skryt på barsel for å si det slik :hilarious: måtte innom med oppskrift til den ene barnepleieren i etterkant :hilarious:
 
Tenker du tips til hentesettet da eller? :) Synes som nevnt over her at garntopia hentesettet er nydelig. Andre hentesett som er nydelige er Hjem fra Lene Holme Samsøe, Ellens hentesett fra petiteknit, og knapper bak genser fra Ministrikk sammen med olives strømpebukser fra knitting for olive. Til marsbabyen hadde jeg tenkt å ha Tiriltungenyfødtbody, men tenker den kan bli for varm for junibabyen med lange ermer. :happy: Er jo SÅ mye fint å velge i!


Tusen takk:Heartred Ja det er kjempemye og velge i. Jeg har tenkt det samme med det om lange armer.
 
Strikker du det i gave til tantebarnet da? ❤ Det kjekkeste å lage er barselgaver altså :joyful: Ihvertfall om mottaker er takknemlig :p
Ja, det blir gave til tantegutten. Håper jeg rekker å bli ferdig :hilarious: travelt med hus, full jobb, to små og hund.
 
Dette er fargene jeg kjøpte.. Hvilken skal jeg velge? (Til garntopiababyteppe) :p:p

Å herlighet, for ett totalt umulig valg :hilarious: Begge deler hadde jo blitt så fint. Kanskje det grå er mer tidløst, mens jordtoner er jo veldig i vinden nå. Hmm, heller kanskje ørlite mer mot grått? Men ombestemmer meg annenhver sekund her haha :p
 
Dette hentesettet hadde jeg til han eldste på 10 år :) brukte det også til 5 åringen som hentesett. Skal også bruke det denne gangen :) skifter bare bånd om det blir jente. Er lue og sokker til også ... men fant det ikke i farten :hilarious: trodde jeg hadde alt på en plass da men :hilarious:

Så nydelig :happy: Strikk er virkelig tidløst, herlig å kunne ha samme hentesett til alle ❤
 
Å herlighet, for ett totalt umulig valg :hilarious: Begge deler hadde jo blitt så fint. Kanskje det grå er mer tidløst, mens jordtoner er jo veldig i vinden nå. Hmm, heller kanskje ørlite mer mot grått? Men ombestemmer meg annenhver sekund her haha :p
Jeg liker den beige best, mannen liker den grå best :hilarious: Vi får se hva det blir, ikke bestemt meg enda!
 
Å så mye fint! Gleder meg til å se bilder etter hvert! Jeg strikker også, har strikket en lillebrors romper fra tidligere, skulle vært til den jeg mistet i MA i fjor
 
Å så mye fint! Gleder meg til å se bilder etter hvert! Jeg strikker også, har strikket en lillebrors romper fra tidligere, skulle vært til den jeg mistet i MA i fjor

Så trist at du mistet en spire ❤

Lillebrors romper er så fin, har en liggende jeg også :) Håper junispirene våres får brukt de mye :happy:
 
Så trist at du mistet en spire ❤

Lillebrors romper er så fin, har en liggende jeg også :) Håper junispirene våres får brukt de mye :happy:
Superfin! Har strikka flere i barselgave. Men kunne tenkt meg å prøvd litt finere garn og mindre pinner, syns den blir ganske grov
 
Superfin! Har strikka flere i barselgave. Men kunne tenkt meg å prøvd litt finere garn og mindre pinner, syns den blir ganske grov

Ja den er absolutt av det tykkere slaget, men fin til høsten/vinteren da. Det finnes jo en som heter lillesøsters romper også fra petiteknit, helt lik bare tynnere garn og pinner. Men det visste du kanskje. Kjempefin den også :joyful:
 
Om dere hadde fått oktoberbaby - hva ville dere blitt mest glad for å få? Strikkede votter, strikkede sokker eller en strikket lue/kyse (til babyen)? Har sydd en heldress og vurderer å strikke en liten sak i tillegg i en barselgave jeg skal gi bort til ei med termin nå i oktober :joyful:
 
Om dere hadde fått oktoberbaby - hva ville dere blitt mest glad for å få? Strikkede votter, strikkede sokker eller en strikket lue/kyse (til babyen)? Har sydd en heldress og vurderer å strikke en liten sak i tillegg i en barselgave jeg skal gi bort til ei med termin nå i oktober :joyful:
Lue☺️
 
kva garn er dette? Og farge på den brun/beige? Eg hadde valgt den! Kjempefin:)
Glemte visst å svare her! Det er Sunday fra Sandnes Garn! Er så heldig å bo rett ved fabrikkutsalget, derav billig pris :D Det blir den beige fargen :smug::smug:
 
Last edited:
Back
Topp