Håndarbeidsblader

nussnøff

Gift med forumet
VIP
Jeg har en haug med gamle håndarbeidsblader liggende som jeg har fått av mormor. Jeg har ikke plass til å ha de liggende. Det er mellom 50-100 blader, fra 80-tallet. Det inneholder strikking, sying, hekling, brodering og masse annet rart. Er det noen som er intressert i det her inne, ellers så går de i bosset.

Dere må evt betale porto.

Dytter opp igjen denne jeg[:D]

Jeg er MEGET intr i ett spesielt blad ; Alt om håndarbeide nr 2 fra 1980 !!!!!!

Vet du om du har ??? Ellers hadde det jo evt vært morro om du hadde noen med søm barneklær..

ORIGINAL: Blue Dome

Jeg er MEGET intr i ett spesielt blad ; Alt om håndarbeide nr 2 fra 1980 !!!!!!

Vet du om du har ??? Ellers hadde det jo evt vært morro om du hadde noen med søm barneklær..

dette?

tror alle bladene er fra denne serien, så er nok ganske mange det er barne søm i [:)]

åÅ.. Hmm !!! Ser ikke slik ut... det skal være en forklekjole i det, til barn !! Trodde jeg hadde rett nr.. hmm !! Må sjekke opp !!

Hva skal du ha for de evt, og hvor mange er det snakk om ??

Edit ; leste ikke innlegget godt nok !! Hvor bor du ?? Ikke nære Trøndelag vel ?? ;))

det er mellom 50 og 100 blader. Skal ikke ha noe annet enn porto for de. En stor smart eske koster vel ca 200kr, men vet ikke om jeg får alle inn i en sånn.

jeg bor i nærheten av bergen

ORIGINAL: nussnøff

det er mellom 50 og 100 blader. Skal ikke ha noe annet enn porto for de. En stor smart eske koster vel ca 200kr, men vet ikke om jeg får alle inn i en sånn.

OJ, ER DET SÅ MANGE JA!? hmm ... du orker vel ikke å gå igjennom de heller sikkert ?!
Hverken strikker eller hekler, så.. og alle inneholder vel ikke søm !'?

jeg er kjempeinteresert i de som er med hekling,om noen er mye av det i!!!

forresten ; bladet skal være fra februar 1980 ja..
forklekjole til barn !! det vil jeg gjeeeerne ha ! har lett i snart 1 år !!

Dette bildet er fra inni bladet, er det den du er på jakt etter?

ORIGINAL: ohBaby!

det er litt av hvert i alle bladene, men jeg orker helt ærlig ikke å bla igjennom alle for å se hva som er i hva[8D][:)]

JAAAA !! Vil gjerne ha det altså !!
Om du orker å sende ???

det er litt av hvert i alle bladene, men jeg orker helt ærlig ikke å bla igjennom alle for å se hva som er i hva[8D][:)]

oki,men ja,jeg er kjempeinteresert,får bare luke ut det jeg vil beholde. :) men det holdet nok med 20 blader til meg ja,gjerne noen fra hvert år du har el lignende

oki,men ja,jeg er kjempeinteresert,får bare luke ut det jeg vil beholde. :) men det holdet nok med 20 blader til meg ja,gjerne noen fra hvert år du har el lignende

ok[:)] bare send meg en pm med navn og adresse, så skal jeg prøve å finne ut vekten og portoen.

ORIGINAL: Blue Dome

JAAAA !! Vil gjerne ha det altså !!
Om du orker å sende ???

Send meg pm med navn og adresse, så finner jeg ut av portoen.[:)]

Egenemballert norgespakke (inntil 10 kg) koster 160 :)

Back
Topp