Håndarbeid

Januarmamma95

Elsker forumet
Desemberlykke 2018
Oktobergull 2022
Noen her som holder på med noe håndarbeid som vil dele bilder av hva de holder på med?[emoji3]
Selv holder jeg på med litt strikking, er ikke noe mester i det så har et mål om å bli flinkere! [emoji23]
 
Noen her som holder på med noe håndarbeid som vil dele bilder av hva de holder på med?[emoji3]
Selv holder jeg på med litt strikking, er ikke noe mester i det så har et mål om å bli flinkere! [emoji23]
Strikker masse til jenta mi :) gleder meg til å begynne med hentesett igjen når tiden kommer!
 
Jeg har så lyst til å lære meg å strikke. Tror ikke jeg klarer å strikke et skjerf engang [emoji30] Gleder meg til å se hva dere lager
 
Jeg har så lyst til å lære meg å strikke. Tror ikke jeg klarer å strikke et skjerf engang [emoji30] Gleder meg til å se hva dere lager

Det er jo så mye fint å strikke[emoji7] er ikke noe god jeg heller, men har fått en del opplæring av Svigermor nå[emoji1]
 
Det er jo så mye fint å strikke[emoji7] er ikke noe god jeg heller, men har fått en del opplæring av Svigermor nå[emoji1]

Heldig! Svigermor bor i USA og moren min kan ikke strikke. Men finnes det en step-for-step guide på bokhandelen kanskje? [emoji23]
 
Heldig! Svigermor bor i USA og moren min kan ikke strikke. Men finnes det en step-for-step guide på bokhandelen kanskje? [emoji23]

Da blir det litt vanskelig [emoji28]mener bokhandleren har bøker der du kan lære å strikke, ellers er det jo masse videoer på YouTube [emoji16]
 
Mye forskjellig. Men venter til skjult med å dele bilder. Syr mest (klær til barna). Har planer om å lære med Hardangersøm dette svangerskapet. Får en ny dille hvert svangerskap :cool:
 
Jeg strikker.. egostrikk enn så lenge..
Dette skal bli genser, eller det mangler bare en arm nå, begynte på forrige tirsdag...
 

Vedlegg

  • Snapchat-528419149.jpg
    Snapchat-528419149.jpg
    996,6 KB · Visninger: 13
Back
Topp