Håndarbeid

Håpefull85

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Oktoberfruene 2018
Novemberlykke 2018
Julibarna2024☀️
Er det flere som strikker, hekler, broderer og/eller syr? Er så gøy å se hva andre finner på å lage til disse små (eller oss selv for den del)[emoji4] Greit med både inspirasjon og motivasjon[emoji12]

Last edited:
Nei men jeg beundrer virkelig alle dere som har ro til å gjøre det :) Jeg har ikke tålmodighet rett og slett :)

Som Arielle, har ikke tålmodighet. Synes det synd, for er så mye fint i strikk til de små:) Har heldigvis venner og familie som strikker, så kjøper av dem :D

Koser meg mye med strikking :) Stadig nye prosjekt på gang. Helst en 4-5 på en gang, og stadig nye på ønskelisten. Hehe

Elsker å strikke, babytøy begynner jeg på når jeg vet kjønnet. Akkurat nå holder jeg på med en bunad til min datter :)

Jeg strikker også. Gleder med til å få vite kjønn så jeg kan begynne skikkelig. Ellers er det genser til meg og min niese på pinnene for tiden [emoji2]

Elsker å strikke, babytøy begynner jeg på når jeg vet kjønnet. Akkurat nå holder jeg på med en bunad til min datter :)

Holder også på med bunad til jenta mi nå :) Fjorårets er blitt for liten.. Hvilken strikker du?

Jeg også holder på med bunad, bare til gutt, nordlandsbunad (eller festdrakt kalles d vel når d strikkes[emoji28])[emoji4] Hvilken strikker dere? Har dere kommet langt? Bilde?[emoji16]

Jeg er imponert over dere som driver med håndarbeid, for meg finnes det ikke noe som er kjedeligere. [emoji14]

Jeg også holder på med bunad, bare til gutt, nordlandsbunad (eller festdrakt kalles d vel når d strikkes[emoji28])[emoji4] Hvilken strikker dere? Har dere kommet langt? Bilde?[emoji16]
Er vel festdrakt, men husker ikke hva dem heter. :) hvordan legger man inn bilde her?[emoji85]

Er vel festdrakt, men husker ikke hva dem heter. :) hvordan legger man inn bilde her?[emoji85]

Aah, du får legge inn bilde om du finner ut hvordan du gjør d[emoji28] På mobil ser det slik ut (mulig du må trykke på sirkelen helt til venstre med + tegnet inni før dette kommer opp): IMG_1674.jpg

Det var det første jeg prøvde, men funker ikke, får bare opp at formatet (tror det var det) støttes ikke.

Aaah, kan hjelpe og beskjære bildet[emoji848] Men nå fikk du opp det lånte bildet hvertfall, nyyydelig fin var den der[emoji7][emoji1305]
Ja det funket på en screenshot [emoji3] takk, ja syntes den er knall fin. Men babyull på pinne 2,5 så går tregt [emoji53]

Ja det funket på en screenshot [emoji3] takk, ja syntes den er knall fin. Men babyull på pinne 2,5 så går tregt [emoji53]

Ja, pinne 2,5 er drepen for de fleste prosjekter, synes jeg[emoji85] Men blir veldig fint til slutt da[emoji7]

Jeg strikker også[emoji4] Blir nok en stund til jeg begynner på noe til babyen, men siden det blir vinterbaby denne gangen, så skal det nok bli en liten strikkegarderobe etterhvert![emoji6]
Akkurat nå holder jeg på med Mors Kosegenser til meg selv, og dinosaurkofte fra Klompelompe til 2,5-åringen[emoji4]
IMG_2471.JPG

Jeg strikker Marygenser til meg selv, og når den er ferdig skal jeg starte på babystrikk [emoji7]
Blir nok tilbehør og tepper eventuelt før vi vet kjønn. Alle vinterbabyene trenger litt ekstra strikk

Back
Topp